کد خبر : 1752753 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:15 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به جمع چهار تیم؛ ماموریت شاگردان نکونام

پرونده لیگ قهرمانان آسیا برای شاگردان جواد نکونام بسته شد. آنها تنها تیم ایرانی در مرحله گروهی بودند که از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز ماندند.

بازگشت به جمع چهار تیم؛ ماموریت شاگردان نکونام 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد دور رفت بازی ها را خوب شروع کرد و 5 امتیاز از جدال با تیم های مطرحی چون السد و النصر و هم چنین الوحدات اردن به دست آورد اما این صلابت در بازی های دور برگشت ادامه پیدا نکرد و در نهایت فولاد با همان 5 امتیاز به کار پایان داد. البته که نمایش های فولاد در بازی های دور برگشت هم قابل تحسین بود و در روزهای شکست ارایه گر بازی های نزدیکی در برابر حریفان بود و حتی اگر قدر موقعیت ها را می دانست چه بسا نتیجه بهتری رقم می خورد و فولاد اکنون جز تیم های صعود کننده به مرحله  یک هشتم نهایی بازی ها بود. کمترین دستاورد حضور فولاد در بازی های لیگ قهرمانان آسیا رسیدن به تجربیات جدید بود که بدون شک در ادامه مسیر به فولاد کمک خواهد کرد که کارنامه بهتری از خود به جا بگذارد. به خصوص در بازی های لیگ برتر. 

 

در هفته های حضور فولاد در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بازی های لیگ برتر دنبال شد و گل گهر به واسطه نمایش های خوبی که در برابر حریفان داشت به رده چهارم جدول صعود کرد و این جایگاهی بود که پیش از این در اختیار فولاد قرار داشت. حالا فولادی ها با پایان بازی های لیگ قهرمانان آسیا باید تلاش خود را برای بازپس گیری این موقعیت آغاز کنند و جالب اینکه در این مسیر بازی سخت و حساسی را هم با گل گهر برگزار خواهند کرد. فولاد اگر دو بازی معوقه را با پیروزی پشت سر بگذارد 33 امتیازی می شود و دوباره در رده چهارم جدول قرار می گیرد و در این بازی ها شکست گل گهر که حریف مستقیم فولاد به حساب می آید از اهمیت بالایی برخوردار است و به نوعی می توان از آن به عنوان بازی 6 امتیازی یاد کرد.

دیدگاه‌ها