کد خبر : 1752763 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:41 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: شرایط این فصل عجیب بوده است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی شرایط این فصل فوتبال را عجیب و استثنایی خوانده است.

گواردیولا: شرایط این فصل عجیب بوده است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، با 61 بازی در این فصل به طور متوسط ​​هر چهار روز یک بازی داشته است. البته پپ گواردیولا، سرمربی موفق و پرافتخار سیتی در دوران حضور در بارسلونا 64 مسابقه در سال 2012 و 62 دیدار در سال 2011 را نیز تجربه کرده، اما اوضاع این فصل فوتبال در اروپا را خاص تر از همیشه توصیف کرده است.

 

1596879

 

گواردیولا گفت: "وقتی هر سه روز بازی می کنید، فرصت ندارید مسائل را به وضوح و دقت بررسی کنید. همیشه حواس شما معطوف به بازی بعدی است، در ادامه باید سفر کرده، سپس دوباره تیم را سازماندهی کنید و در ادامه چیزهای دیگری پیش روی شماست. البته این شرایط همیشه برای من بوده و به نظر من دشوارترین موضوع برنامه شلوغ و انجام بازی های متعدد در طول یک فصل است. اما تفاوت در اینجا شرایط قرنطینه در انگلیس بوده و در این شرایط، اوضاع زندگی ما کاملا تغییر کرده است.

 

این روند باعث شده که این فصل برای همه بسیار خاص و ویژه باشد. ما تا همینجا نیز فاتح یک عنوان شده، نزدیک به کسب یک قهرمانی دیگر هستیم و سپس بازی فینال گونه دیگری مقابل پاری سن ژرمن در روز سه شنبه در پیش داریم. این شرایط عجیب و استثنایی بوده است. کار ما در این فصل رفتن به خانه، بازی، خانه و مسافرت است. ما وقت نداریم استراحت کنیم و ببینیم چه اتفاقی افتاده است. البته در این اوضاع اگر پیروز شوید همه چیز آسان تر پیش می رود."

دیدگاه‌ها