کد خبر : 1752792 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 14:23 | 26.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت به کورس قهرمانی یا....؟

بارسا در لانه خفاش؛ رکوردی که رئال ندارد

بارسلونا فردا در مستایا برابر والنسیا قرار خواهد گرفت و طبعا ماموریتی دشوار برابر خفاش ها پیش رو دارد.

بارسا در لانه خفاش؛ رکوردی که رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسلونا پنجشنبه شب در نوکمپ برابر گرانادا متحمل شکست باورنکردنی 1-2 شد تا از رسیدن به صدر لالیگا باز بماند اما فردا در مستایا و برابر والنسیا این فرصت را دارد تا دوباره خود را وارد کورس قهرمانی کند. بارسا می داند که هر نتیجه ای غیر از پیروزی ممکن است این تیم را از قهرمانی دور و دورتر کند.

حریف بارسا والنسیاست و بازی در زمین این تیم هرگز کار ساده ای نیست هرچند بارسا در طول تاریخش بیش از هر تیمی توانسته در مستایا بر والنسیا پیروز شود. رئال مادرید شش پیروزی کمتر از بارسا در مستایا کسب کرده است.

بارسا در بازی های لالیگا توانسته 33 بار در مستایا پیروز شود، 30 بار شکست خورده و 22 بازی دو تیم نیز مساوی شده است.

 

 

1596910

 

 

والنسیا فصل فوق العاده بدی را پشت سر می گذارد و با کسب 36 امتیاز، در 6 امتیازی منطقه سقوط قرار دارد و همین نشان می دهد که فردا میزبان چه انگیزه بالایی برای پیروزی بر بارسا خواهد داشت. والنسیا در ماه آوریل تنها موفق به کسب یک پیروزی شده است.

در 15 مصاف آخر بارسا و والنسیا(در مستایا) بارسا 9 بار برنده شده، 5 بار تلاش دو تیم به تساوی ختم شده و یک بار نیز والنسیا پیروز شده که به بازی برگشت فصل گذشته لالیگا بر می گردد. بارسا با هدایت کیکه ستین در مستایا 2-0 زمینگیر شد.

 

 

1596909

 

 

آخرین برد بارسا در ورزشگاه والنسیا به بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری فصل 18-2017 بر می گردد که 0-2 پیروز شد. در 4 مصاف اخیر دو تیم در مستایا، بارسا همین یک پیروزی را کسب کرده است.

در کوپا دل ری، بارسا و والنسیا 9 بار در مستایا به مصاف هم رفته اند و آبی اناری ها تنها دو برد کسب کرده اند. 4 برد برای والنسیا و سه تساوی نیز برای دو تیم ثبت شده است. بارسا در سوپرکاپ اسپانیا، لیگ قهرمانان، جام در جام اروپا و کوپا فریاس نیز همواره به والنسیا در زمین این تیم باخته است.

 

دیدگاه‌ها