کد خبر : 1752798 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:50 | 31.1K بازدید | 2 دیدگاه

رئال به پایان یک دوره رسیده

ونگر: هوادار رئال بودم؛ کار زیدان باورنکردنی است

آرسن ونگر اعتراف کرد که از کودکی هوادار رئال مادرید بوده و به تمجید از کار زین الدین زیدان در رئال پرداخت.

ونگر: هوادار رئال بودم؛ کار زیدان باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر از سال 2018 بود که هدایت آرسنال را رها کرد و به نوع بازنشسته شد. او دیگر به دنیای مربیگری بازنگشته و در فیفا یک پست اجرایی دارد.

 

 

1596936

 

 

مربی فرانسوی که 22 سال هدایت توپچی ها را برعهده داشت، در مصاحبه با خبرگزاری "EFE" اعتراف کرد که در کودکی هوادار رئال بود:« از کودکی هوادار رئال بودم. بازی های دی ایتفانو، پوشکاش، ریموند کوپا و خنتو را تماشا می کردم و همیشه از این تیم خوشم می آمد و تحت تاثیر قرار می گرفتم. سال ها گذشت و این شانس نصیبم شد تا برابر رئال مادرید مربیگری کنم.

دو بار نیز فرصت این را داشتم تا مربی رئال شوم ولی نشد. کمتر کسی را پیدا می کنید که دو بار به رئال پاسخ منفی بدهد ولی در آرسنال مشغول ساخت ورزشگاه امیریتس بودیم و تیم در تنگنای مالی بود. خیلی از ستاره های مان را مجبور شدیم بفروشیم و منصفانه نبود در آن شرایط تیم را ترک کنم. می خواستم تا پایان پروژه بمانم.»

 

 

1596937

 

 

زیدان در رئال:« کاری که زیدان تا به اینجا برای رئال انجام داده، فوق العاده بوده؛ به خصوص امسال که توانسته با همه مشکلات، تیمش را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند و مدعی قهرمانی لالیگا باشد که از نظر من باورنکردنی است ولی باید توجه داشت که رئال به پایان یک دوره باشکوه نزدیک است.

اکثر ستاره های بزرگ این تیم مثل سرخیو راموس، لوکا مودریچ و کریم بنزما بالای 30 سال هستند و به پایان فوتبال شان نزدیک می شوند. اینها شاید بدون جانشین باشند و مشخص نیست هرچقدر پول برای جذب بازیکن جدید بدهید، آیا بتوانند کارآیی آنها را داشته باشند یا خیر.»

 

دیدگاه‌ها