کد خبر : 1752801 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 15:49 | 41.7K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد الرایة از عملکرد نمایندگان قطر در ACL

روزنامه الرایة قطر در مطلبی به انتقاد از عملکرد نمایندگان باشگاه های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

انتقاد الرایة از عملکرد نمایندگان قطر در ACL

به گزارش "ورزش سه"، در روز پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، السد و الدحیل نمایندگان قطر در حالیکه می توانستند به ترتیب با کسب یک تساوی و یک پیروزی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند، با کسب نتایج ناامید کننده مقابل حریفان عربستانی، از دور رقابت ها کنار رفتند.


روزنامه الرایة قطر در مطلبی به انتقاد از عملکرد نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و با تیتر "الدحیل و السد پس از الریان و الغرافه؛ هیچ کدام از باشگاه های ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق نشدند" نوشت که این 4 باشگاه با وجود داشتن امکانات، در این رقابت ها ناکام بودند.


الرایة نوشته است که آخرین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای فوتبال بسیار ناامید کننده بود و با خروج الدحیل و السد از رقابت های لیگ قهرمانان قاره، هیچ یک از نمایندگان قطر موفق به صعود به مرحله یک هشتم نهایی نشدند.


در ادامه آمده است: در روز آخر مرحله گروهی شاهد تساوی الدحیل در برابر الاهلی بودیم. جایی که دو تیم با 9 امتیاز از دور رقابت ها کنار رفتند و استقلال تهران به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. در نهایت تیم های رده دومی الهلال عربستان، تراکتور ایران و الوحده امارات جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

 

1596940


رقابت های امسال، یکی از بدترین حضورهای باشگاه های قطر در مسابقات لیگ قهرمانان بود، که سوالات زیادی را در مورد دلایل منجر به این عملکرد را به وجود آورده است. نتایج متوسطی که باشگاه های قطری علی رغم پتانسیل بالایی که دارند، کسب کردند. پتانسیل و امکاناتی که در دسترس بسیاری از باشگاه های دیگر نیست.


لازم به ذکر است که الغرافه در دیدار پلی آف با شکست مقابل آلمالیق ازبکستان از صعود به مرحله گروهی بازماند، الریان با 4 شکست و 2 تساوی در قعر جدول گروه پرسپولیس جای گرفت، الدحیل در گره استقلال با 9 امتیاز حذف شد و السد هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتور و الهلال، از دور رقابت ها کنار رفت تا قطر هیچ نماینده ای در مرحله یک هشتم نهایی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها