کد خبر : 1752809 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 17:09 | 88.6K بازدید | 7 دیدگاه

4 ایرانی در ترکیب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

چهار بازیکن از استقلال، فولاد، تراکتور و پرسپولیس در ترکیب منتخب هفته پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

4 ایرانی در ترکیب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های راه یافته به دور یک هشتم نهایی مشخص شدند که در این میان سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور موفق شدند جواز حضور در مرحله بعد را کسب کنند و فولاد از دور رقابت ها کنار رفت.


با برگزاری هفته ششم و پایانی این رقابت ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به انتخاب ترکیب منتخب دور پایانی این بازی ها کرد که از هر چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان، یک بازیکن در ترکیب منتخب حضور دارد.


عارف غلامی مدافع استقلال که در بازی با الشرطه روز خوبی را پشت سر گذاشت و بدون اشتباه کار کرد، از تیم استقلال در ترکیب منتخب حضور دارد. احسان پهلوان هافبک پرسپولیس هم که موفق شد با یک شوت دیدنی دروازه الریان را باز کند، در این ترکیب حضور دارد.


فرشاد احمدزاده وینگر فولادی ها که در برابر الوحدات پرتلاش ظاهر شد و چند موقعیت را برای هم تیمی هایش ساخته و پرداخته کرد، مورد توجه AFC قرار گرفته است. نفر چهارم نیز محمد عباس زاده مهاجم تراکتور است. بازیکنی که با گلزنی در این رقابت ها و باز کردن دروازه الشارجه در دیدار پایانی نقش بزرگی در صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی داشت، در ترکیب منتخب هفته پایانی حضور دارد.

 

1596957

 


ترکیب منتخب هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:


احمد باسل، محمد برغش، عارف غلامی، فارس جمعه، اکرمجون کاملوف، احسان پهلوان، عبدالله عطیف، ادمیلسون جونیور، فرشاد احمزاده، یوهان بولی و محمد عباس زاده

دیدگاه‌ها