کد خبر : 1752859 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 21:22 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع چلسی با شرایط ویژه به رئال مادرید می رسد

به نظر می رسد آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی چلسی در دیدار مقابل رئال مادرید در ترکیب حاضر خواهد بود.

مدافع چلسی با شرایط ویژه به رئال مادرید می رسد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در اواسط فصل فرانک لمپارد بعد از کسب نتایج ضعیف جای خود را به توماس توخل داد، کمتر کسی تصور می کرد این تیم در پایان فصل در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باشد. اما چلسی با کسب نتیجه خوب 1-1 در خانه رئال مادرید حالا از بخت بالایی برای راهیابی به فینال برخوردار بوده و با کسب تساوی 0-0 در لندن نیز به این مهم دست خواهد یافت.

 

1578098

 

اما آنتونی رودیگر در ثانیه های پایانی دیدار رفت از ناحیه صورت دچار مصدومیت شده و حضور او در مسابقه برگشت برابر رئال مادرید در هاله ای از ابهام قرار دارد. توماس توخل برای بازی این هفته تیمش در لیگ برتر مقابل فولام به آنتونی رودیگر استراحت داد و البته ابراز امیدواری کرد این بازیکن با ماسک و تجهیزات ویژه ای قادر به حضور در مسابقه چهارشنبه شب مقابل کهکشانی ها باشد.

 

همچنین متئو کواچیچ، هافبک کروات و خلاق چلسی نیز هنوز مجوز حضور در تمرینات این تیم را پیدا نکرده و حضور او در دیدار برگشت نیز همچنان نامشخص است. این در حالیست که در اردوی رقیب چند بازیکن مهم از جمله سرخیو راموس و فده والورده از بند مصدومیت رها شده و مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال مادرید برای مسابقه حساس برابر چلسی در استادیوم استمفوردبریج نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها