کد خبر : 1752862 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 21:49 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

برونو فرناندز: سولسشر می گوید خودت باش

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد رابطه خوبی با کادر فنی این باشگاه دارد.

برونو فرناندز: سولسشر می گوید خودت باش

به گزارش "ورزش سه"، بی تردید برونو فرناندز در حدود یک سال و نیم اخیر بهترین بازیکن منچستریونایتد بوده و نقش مهمی در ترکیب این تیم ایفا کرده است. برونو فرناندز در مصاحبه ای با نشریه فورفورتو مدعی شد اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد از او خواسته خودش باشد و عملکردی همانند روزهای حضور در اسپورتینگ لیسبون ارائه بدهد.

 

برونو فرناندز گفت: "اوله گونار سولسشر همیشه به من می گوید که خودم باشم، از فوتبال لذت ببرم و بازی خودم را انجام دهم. سولسشر به من گفت بازی هایم را از دوران حضور در اسپورتینگ تماشا کرده و همین برونو را اینجا هم می خواهد، کسی که سعی می کند تیم را رهبری کند، باشگاه به من اعتماد کرد تا خودم باشم و این برایم مهم بود.

 

1567414

 

رابطه من با تمام اعضای کادر فنی خوب است و صادقانه بگویم که اگر روحیه تیمی خوب نبود این نتایج نیز در فصل جاری حاصل نمی شد. ما اینجا مایکل کریک را نیز داریم که یک هافبک بزرگ بوده و من احساس می کنم خیلی چیزها از او یاد می گیرم. همیشه وقتی کریک با من صحبت می کند به حرف های او توجه کرده و تلاش می کنم موارد جدیدی یاد بگیرم.

 

اما من انتظار بیشتری از خودم دارم. من همیشه می خواهم پیشرفت کرده و عملکرد بهتری دهم. من هرگز از کاری که فقط در یک بازی انجام می دهیم راضی نیستم و فکر می کنم می توانیم بهتر باشیم. من هرگز به طور کامل حتی هنگام هنگام گلزنی یا ارسال پاس گل نیز راضی نمی شوم، زیرا همیشه می توانم کارهای بیشتری انجام دهم."

دیدگاه‌ها