کد خبر : 1752871 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 23:48 | 60.3K بازدید | 6 دیدگاه

سوپرایز کاوانی برای یونایتد و سولسشر

ادینسون کاوانی برای دو فصل دیگر در ترکیب منچستریونایتد باقی خواهد ماند.

سوپرایز کاوانی برای یونایتد و سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده ادینسون کاوانی در دیدار مقابل رم و دبل این بازیکن باعث شده شیاطین سرخ به برتری شیرین 2-6 برابر جالوروسی دست یافته و در آستانه رسیدن به فینال لیگ اروپا قرار بگیرند. حالا ادینسون کاوانی می خواهد قرارداد جدیدی را با منچستر یونایتد امضا کند و این توافق جدید که پایان دو فصل آینده ادامه خواهد داشت.

 

1596415

 

شبکه TNT Sports آرژانتین فاش کرد کاوانی 34 ساله تصمیم خود برای بازگشت به قاره آمریکای جنوبی را تغییر داده و علاقمند به بازی کردن در لیگ برتر و ترکیب منچستریونایتد تا دو سال آتی است. تابستان سال گذشته یونایتد پیشنهادی یک ساله به علاوه گزینه تمدید برای سال دوم به ادینسون کاوانی ارائه داد که مورد قبول این بازیکن هم قرار گرفت.

 

حالا علاوه بر فعال شدن این بند، کاوانی قصد دارد یک سال دیگر هم در اولدترافورد باقی مانده و برای یونایتد به میدان برود. اوله گونار سولسشر از عملکرد کاوانی در این چند ماه بسیار رضایت داشته و مصمم بود شماره هفت ترکیب خود را در اولدترافورد حفظ کند. سولسشر حضور کاوانی در رختکن را عامل مهمی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال آینده می داند و حالا این ستاره اوروگوئه ای راضی به ماندن شده است. این در حالیست که در ماه های اخیر اخباری در مورد تمایل کاوانی به بازگشت به آمریکای جنوبی و بازی کردن در لیگ آرژانتین منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها