کد خبر : 1752941 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:33 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

به هالند اما قولی ندادیم؛

قول و قرار دورتموند با سانچو: می‌توانی بروی

بروسیا دورتموند تایید کرده است که سال گذشته با جیدون سانچو، ستاره انگلیسی خود، توافق کرده که با در نظر گرفتن شرایط می تواند از این تیم جدا شود.

قول و قرار دورتموند با سانچو: می‌توانی بروی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دورتموند مشغول جنگیدن برای حضور در چمپیونزلیگ در فصل بعد است، دو ستاره با استعداد خود را در آستانه جدایی می بیند.

مایکل زورک، مدیر ورزشی دورتموند، تایید کرده است که جیدون سانچو از سال گذشته با این باشگاه توافق کرده که تحت شرایط خاصی بتواند از این تیم جدا شود، اما ارلینگ هالند، دیگر ستاره این تیم، چنین شرایطی ندارد.

 

1597183

 

زوج خط حمله دورتموند را به عنوان یکی از برترین مهاجمان جهان فوتبال در حال حاضر می شناسند که باشگاه های بسیاری خواهان امضای قرارداد با آنها هستند، آن هم پس از فصلی ناامیدکننده برای دورتموند که اکنون با خطر از دست دادن جایگاه خوددر چمپیونزلیگ نیز رو به رو است.

هالند که توسط مینو رایولا، مدیر برنامه معروفش، در این ماه ها با بزرگترین باشگاه های اروپایی مشغول مذاکره بوده و اکنون اکنون مدیر ورزشی دورتموند اعلام کرده که جدایی هالند از این باشگاه به این آسانی هم نیست چرا که او مانند سانچو، از قبل با مدیران این باشگاه برای جدایی احتمالی به توافق نرسیده است.

 

زورک گفت: "ما سال گذشته با جیدون سانچو بین خودمان توافق کردیم و قول و قرار گذاشتیم که تحت شرایط خاصی او می تواند از باشگاه جدا شود.

او چند سالی است که در کنار ما است. هر چندما چنین توافقی با ارلینگ نداریم."

 

1597185

 

مدیر ورزشی دورتموند در ادامه تایید کرد که این توافق خصوصی بین سانچو و باشگاه در تابستان گذشته که منچستریونایتد قصد جذب سانچو را داشت، تقریبا جامه عمل پوشیده بود. زورک در ادامه درارتباط با مذاکرات با یونایتد بر سر سانچو افزود: "در پایان انتظارات و الزامات ما برآورده نشد."

 

پیشتر گزارش شده بود که هالند که تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، زودتر از نیم فصل سال 2022 نمی تواند از این باشگاه جدا شود. هر چند این امر مانع رایولا نشد که توری اروپایی برای مذاکره با بزرگترین باشگاه های جهان بر سر خرید ارلینگ هالند به راه نیندازد.

سانچو که از منچسترسیتی به دورتموند پیوسته است، پس از پیگیری ناموفق آنها در فصل گذشته، همچنان با شیاطین سرخِ اوله گونار سولسشر در ارتباط است. البته تمرکز این وینگر بااستعداد در حال حاضر بیش از هر چیز بر روی رسیدن به ترکیب تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2020 است.

دیدگاه‌ها