کد خبر : 1752943 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 13:37 | 42K بازدید | 12 دیدگاه

واقعا خسته بودیم؛

مصطفوی: با رفتن کمالوند شرایط تغییر نمی‌کند

دستیار فرهاد مجیدی می گوید که در بازگشت از آسیا خستگی بزرگترین مشکل استقلال است.

مصطفوی: با رفتن کمالوند شرایط تغییر نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی عضو کادرفنی تیم فوتبال استقلال در بازگشت این تیم از مسابقات آسیایی گفت: برای این مسابقات تمهیدات لازم از سوی آقای مجیدی در نظر گرفته شده بود و تیم از نظر تاکتیکی و بدنی برای این مسابقات آماده شده بود اما اینکه 6 بازی متمرکز انجام دهیم، شرایط متفاوتی داشت و این موضوع باعث شد ما و همه تیم ها در تمامی گروه ها اذیت شوند. کیفیت 3 مسابقه ابتدایی ما بسیار بالا بود اما بعد از این 3 بازی و با توجه به فشردگی مسابقات، شرایط سخت تر شد و تیم از نظر خستگی در شرایط بدی قرار گرفت و ما واقعا خسته بودیم.


وی در ادامه با اشاره با اشتباهات داوری که باعث شد کار برای استقلال گره بخورد، تصریح کرد: در دیدار با الدحیل داوری واقعا ما را اذیت کرد. یک پنالتی بی معنی برای الدحیل گرفته شد و پنالتی درست ما گرفته نشد. در بازی رفت و برگشت برابر الدحیل حداقل باید دو امتیاز می گرفتیم و از نظر فوتبالی می توانستیم 4 امتیاز کسب کنیم و اگر این 4 امتیاز را می گرفتیم، شرایط متفاوت می شد و در دو بازی آخر که صعود قطعی بود، می توانستیم به دیگر بازیکنان میدان دهیم و بازیکنان آسیب دیده ما کمتر می شدند. در نهایت شرایط به شکلی پیش رفت که بازی آخر حساس شد اما در نهایت در بازی پایانی با تدابیر آقای مجیدی توانستیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم.


مصطفوی در بخش بعدی صحبت های خود افزود: زمانی که کار را شروع کردیم کمتر کسی انتظار داشت ما از این گروه صعود کنیم و تیمی که قهرمان آسیا را شکست داده، از گروه حذف شود. نکته مهم درباره آسیا اما غیرت و زحمت بازیکنان است. فشار بدنی بسیار بالا بود و از بازی های دور برگشت، تیم ما واقعا خسته بود و بازیکنان واقعا غیرت کردند تا این مهم محقق شد.


وی در ادامه درباره بازی های لیگ و جام حذفی اضافه کرد:تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد اما از نظر بدنی خسته هستیم. امیدوارم بازیکنان بتوانند با تدابیر آقای مجیدی ریکاوری مناسبی انجام دهند و نتایج مناسبی در لیگ و جام حذفی کسب کنیم. مشکل اصلی ما اکنون خستگی مفرط بازیکنان ناشی از فشردگی بازی های آسیایی است و اگر این موضوع برطرف شود، تیم می تواند در لیگ نیز امتیازات لازم را کسب کند.


دستیار فرهاد مجیدی در استقلال در پایان درباره جدایی کمالوند تصریح کرد: آقای مجیدی و آقای کمالوند دوستی دیرینه ای داشتند و آقای کمالوند به عنوان مشاور و مدیرفنی فعالیت می کردند و در کنار تیم بودند. طراحی و اجرای تمرینات و البته ترکیب و غیره نیز از ابتدا در حیطه اختیارات آقای مجیدی بود و اکنون نیز اتفاق ویژه ای با جدایی آقای کمالوند در این موضوعات رخ نمی دهد. آقای کمالوند در دوران حضور خود به ما کمک کردند اما با رفتن ایشان روند تیمی تغییر نمی کند زیرا کارهای اجرایی، توسط خود آقای مجیدی انجام می شد و اکنون نیز وضعیت به همین شکل ادامه دارد.

دیدگاه‌ها