کد خبر : 1752979 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 15:27 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

برنامه ریزی بازیهای لیگ باعث افت بازیکنان می‌شود

فاضلی:فوتبال مثل زندگی است و می‌چرخد

مربی تیم فوتبال پدیده معتقد است که در هفته‌های گذشته مشکلات موجود در این تیم کاهش یافته است.

فاضلی:فوتبال مثل زندگی است و می‌چرخد

به گزارش "ورزش سه" شاگردان مهدی رحمتی که هفته گذشته برای انجام اردوی آماده‌سازی راهی تهران شده‌اند، روز گذشته در دیداری تدارکاتی مقابل پیکان به میدان رفتند که بازی با برتری یک بر صفر خودروسازان پایان یافت؛ وحید فاضلی مربی پدیده در گفتگو با خبرنگار ما درباره اردوی تیمش و دیدار دیروز گفت: ما تیم‌مان را به دو تیم تقسیم کردیم، تیم اول دیروز مقابل پیکان بازی کرد و تیم دیگر هم امروز بازی می‌کند؛ دنبال آن هستیم تا تمامی نفرات‌مان در شرایط بازی قرار گیرند، با توجه به فشردگی که برنامه مسابقات دارد. در این شرایط نیاز بود که نفرات بیشتری را داشته باشیم که در شرایط بازی باشند، برای همین دیروز و امروز با پیکان بازی داریم و 15 و 16 اردیبهشت‌ماه دو بازی دوستانه دیگر خواهیم داشت.

 

وی افزود: بعد از این بازی‌های تدارکاتی هم به اراک خواهیم رفت تا بازی خود در لیگ برتر را مقابل آلومینیوم برگزار کنیم؛ برنامه‌مان این است که ضمن حفظ ثبات جایگاه تیم در جدول، آن را به رتبه‌های بهتری برسانیم از این جایگاهی که هستیم.

 

فاضلی در پاسخ به سوالی درباره سرمربی-دستیار که امسال در لیگ بیستم چند مورد مشاهده شد، گفت: به هر حال شرایط این‌گونه است و من نظری خاصی ندارم؛ دوره‌ای سرمربی بودم و حالا دستیار هستم، به هر حال فوتبال است و مثل زندگی می‌چرخد. مهم این است که کار کنیم و به کاری انجام می‌دهیم علاقه‌مند باشیم.

 

مربی پدیده درباره حل شدن مشکلاتی که باشگاه وجود داشت، گفت: بله، خداراشکر به لحاظ پشتیبانی به ثبات رسیده‌ایم و بازیکنان‌مان تقریبا اکثرشان دریافتی‌شان به 50 درصد رسیده است؛ با توجه به مشکلاتی که داشتیم و تغییرات زیادی که داشتیم، چه در بحث بازیکن که ما بیشترین تغییر را داشتیم و چه در بحث مدیریتی که مشکلاتی تیم داشت.

 

او ادامه داد: در مجموع الان شرایط‌مان بهتر شده و الان در اردویی که در هتل المپیک داریم، شرایط پشتیبانی‌مان خیلی خوب است و مدیریت باشگاه به خوبی تیم را پشتیبانی می‌کند و مشکلات‌مان کم‌تر شده است و در تلاشیم تا از لحاظ نتیجه هم شرایط بهبود پیدا کند. خداراشکر شرایطمان به لحاظ فنی بد هم نبوده و در 6 هفته اخیر بدون شکست بوده‌ایم.

 

وحید فاضلی در اعتراض به برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: ما تیم‌مان حدود 25 روز بازی نداشته، اما حالا باید در فاصله چهار روز با تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان بازی کنیم؛ عملا زمانی برای تمرین کردن نداریم. من فکر می‌کنم برنامه‌ریزی لیگ کارشناسی نیست و بازیکنان افت می‌کنند، امیدوارم تجدیدنظر کنند و بازی‌مان تعویق بیفتد.

دیدگاه‌ها