کد خبر : 1752996 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 16:55 | 39.4K بازدید | 9 دیدگاه

این یک معجزه نیست

در ستایش رئال زیدان؛ 6 بازی تا یک غیرممکن

رئال در حالی به شش بازی تا پایان فصل رسیده که هیچکس گمان نمی کرد شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را توامان داشته باشد.

در ستایش رئال زیدان؛ 6 بازی تا یک غیرممکن

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید این روزها با مشکلات زیادی دست به گریبان است. از خستگی مفرط بازیکنان تا مصدومیت های متوالی ولی تیم تحت هدایت زیدان ثابت کرده است که حتی در چنین شرایطی نیز قادر به انجام غیرممکن هاست.

به فاصله تنها 4 بازی تا پایان لالیگا، رئال تیم دوم جدول است و شانس مسلم قهرمانی محسوب می شود و در لیگ قهرمانان نیز باید بازی برگشت برابر چلسی را در نیمه نهایی برگزار کند و این شانس را دارد تا راهی فینال استانبول شود.

 

 

1597069

 

 

کهکشانی ها از سال 2008 نتوانسته اند از قهرمانی خود در لالیگا دفاع کنند ولی حالا این احتمال بیش از پیش قوت گرفته است.

رئال شب گذشته توانست 2-0 بر اوساسونا پیروز شود تا نوزدهمین بازی متوالی بدون شکست خود را تجربه کند. آخرین باخت رئال برابر لوانته در خانه بود. رئال در شرایطی توانست اوساسونا را مغلوب کند که در ترکیب خود سه بازیکن تیم دوم باشگاه را داشت. آنتونیو بلانکو فیکس بود و در نیمه دوم نیز میگل گوتیرز و آریباس وارد زمین شدند.

 

در ترکیب رئال فوتبالیست هایی مثل ادر میلیتائو و آلوارو اودریوسولا نیز بودند که تا همین چند ماه پیش، فروش با انتقال قرضی شان در تابستان قطعی به نظر می رسید. رئال با چنین ترکیبی و در غیاب تونی کروس و لوکا مودریچ توانست سه امتیاز دیگر را در راه قهرمانی لالیگا کسب کند.

 

 

1597064

 

 

تیم زیدان در شرایطی پای به میدان گذاشت که فشار ناشی از برد 0-1 اتلتیکو بر الچه را نیز روی خود داشت. به این باید حساسیت مضاعف بازی چهارشنبه شب در لندن برابر چلسی را نیز اضافه کرد اما بردن اوساسونا نشانه ای محکم بود که رئال قصد ندارد لالیگا را فدای لیگ قهرمانان کند. بسیاری تصور می کردند که تیم نصفه و نیمه زیدان برابر اوساسونا ناکام خواهد ماند ولی همانطور که زیدان وعده داده بود، رئال برای پیروزی جنگید و حالا به فاصله شش بازی تا پایان فصل، شانس یک دبل تاریخی دیگر را دارد.

 

 

1597055

 

 

روزهای پیش رو برای رئال مادرید حیاتی هستند. ابتدا بازی برابر چلسی از راه می رسد و رئال در صورت کسب تساوی پرگل یا پیروزی می تواند به فینال لیگ قهرمانان برسد و فرصت کسب قهرمانی شماره 14 خود را پیدا کند. سپس یکشنبه بعد بازی حساسی برابر سویا را پیش رو دارد. دیداری که یک روز پس از بازی بارسا و اتلتیکو برگزار می شود و در صورت توقف اتلتیکو یا شکست این تیم، رئال با بردن سویا راهی صدر لالیگا خواهد شد.

12 امتیاز تا پایان لالیگا باقی است و رئال در کورس قهرمانی قرار دارد. همانطور که زیدان می گوید، این یک معجزه نیست بلکه ثمره تلاش و ایمان است.

 

دیدگاه‌ها