کد خبر : 1753001 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 17:00 | 100K بازدید | 11 دیدگاه

دنی آلوز:

از ترک بارسا پشیمان شدم؛ مسی گفته بود بمان

دنی آلوز اعتراف کرد که پس از ترک بارسا می خواست برگردد ولی موانع بزرگی بر سر این راه وجود داشت.

از ترک بارسا پشیمان شدم؛ مسی گفته بود بمان

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوز در سویا بود که به فوتبالیستی سطح اول تبدیل شد و با این تیم به قهرمانی لیگ اروپا در سال 2006 نیز دست یافت. او که سال 2007 نزدیک بود به رئال برود، در نهایت در سویا ماند و یک سال بعد راهی بارسلونا شد و هشت سال به یاد ماندنی را در این باشگاه پشت سر گذاشت. آلوز سال 2016 راهی یوونتوس شد و سپس دو فصل برای پی اس جی بازی کرد. او اکنون در عضویت سائوپائولو قرار دارد.

آلوز در یکی دو مقطع وقتی قصد ترک بارسا را داشت، منصرف شد ولی در نهایت سال 2016 تصمیم خود را نهایی کرد.

 

 

1597224

 

 

ستاره برزیلی در مصاحبه با گاردین فاش ساخت که چند بار مسی او را از ترک بارسا منصرف کرده بود:« یادم است هر بار که می خواستم از بارسلونا بروم، لئو به من می گفت که مطمئنی؟ کجا را می خواهی بهتر از بارسا پیدا کنی؟ بیرون بارسا می توانی به این اندازه خوشحال باشی؟ من هم منصرف می شدم. وقتی بارسا را ترک کردم، هدفم بازگشت بود. می خواستم با درخشش در یوونتوس خودم را به سران بارسا ثابت کنم اما مشکل اینجا بود که مخالفانم در مدیریت باشگاه همچنان بر راس کار بودند و همین باعث شد نتوانم برگردم.»

 

 

1192339

 

 

آلوز ادامه داد:« چند بار تلاش کردم برگردم ولی به همان دلیلی که گفتم نشد. در واقع وقتی بارسا را ترک می کنید، بیشتر متوجه می شوید چه چیزی را از دست داده اید. این حس مشترک بین همه بازیکنانی است که از بارسا جدا شده اند؛ بدون توجه به دلیل جدایی شان. من ثابت کردم که می توانستم 10 سال دیگر هم برای بارسا بازی کنم و افسوس که موانع بازگشتم، همچنان در باشگاه حضور داشتند.»

دیدگاه‌ها