کد خبر : 1753014 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 18:15 | 129.2K بازدید | 21 دیدگاه

به نقل از خبرنگار عربستانی،

قطر؛ میزبان استقلال، پرسپولیس و تراکتور

یک خبرنگار عربستانی در توئیتی مدعی شد که دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در قطر برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، چهره تیم های صعود کننده به دور یک هشتم نهایی مشخص شد که طی آن، استقلال باید به مصاف الهلال برود، تراکتور با النصر دیدار می کند، پرسپولیس نیز باید با استقلال تاجیکستان روبرو شود و دو تیم هموطن الشارجه و الوحده نیز با یکدیگر تقابل خواهند داشت.


اما پس از اینکه دو نماینده ایران یعنی استقلال و فولاد در عربستان با تیم های این کشور مصاف دادند، انتظار می رفت مشکل برگزاری بازی تیم های ایرانی و سعودی حل شده باشد که اکنون اخبار منتشر شده در این زمینه مشخص می کند که این مسئله همچنان پابرجاست و نمایندگان دو کشور باید در کشور ثالث به مصاف هم بروند.

 

 

1597306

 


خالد الشنیف خبرنگار معروف عربستانی در صفحه شخصی خود در توئیتر مدعی شد که دیدارهای نمایندگان دو کشور در مکانی بی طرف برگزار می شود. این خبرنگار اعلام کرده است که به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث برگزار می شود که احتمالا این کشور، قطر است.


چنانچه این خبر صحت داشته باشد، تمامی دیدارهای مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به میزبانی قطر برگزار خواهد شد. پیش از این نیز کنفدراسیون فوتبال آسیا از تک بازی بودن دیدارهای این مرحله خبر داده بود.

دیدگاه‌ها