کد خبر : 1753030 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 19:49 | 38.9K بازدید | 3 دیدگاه

بمان و توتی روسونری شو

جلسه‌ای که اشک دروازه‌بان میلان را درآورد

گروهی از هواداران متعصب به میلان روز گذشته با دروازه‌بان این تیم یعنی جانلوئیجی دوناروما دیدار کرده‌اند.

جلسه‌ای که اشک دروازه‌بان میلان را درآورد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارشی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده گروهی از اولتراهای میلان یا همان هواداران متعصب این تیم روز گذشته با جان لوئیجی دوناروما دیدار کرده‌اند. در واقع آنها از این دروازه بان ملی پوش خواسته اند که اگر می‌خواهد در دیدار برابر یوونتوس به میدان برود همین هفته قرارداد خود را تمدید کند.

 

 

1597349

 

 

بانوی پیر و روسونری در حال حاضر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگند و طی روزهای اخیر گزارشات حاکی از آن بوده که یوونتوس قصد دارد هر طور شده در پایان فصل دوناروما را به شکل آزاد به خدمت بگیرد.
این در حالی است که دروازه بان 22 ساله هنوز برای تمدید قرارداد خود به توافق نرسیده و از طرف دیگر قرار داد او در پایان ماه ژوئن به اتمام می‌رسد.

 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت این دروازه بان در واکنش به صحبت‌های اولتراهای میلان گفته است: " من می‌خواهم اینجا بمانم و خودم درباره آینده تصمیم خواهم گرفت. هیچ مذاکره‌ای با یوونتوس در کار نبوده است."

 

 

1597351

 

 

با این وجود هواداران میلان اصرار داشتند که اگر دوناروما می‌خواهد هفته آینده برابر یوونتوس بازی کند باید در همین مدت قرارداد خود را تمدید کند. آنها همچنین گفتند که او می‌تواند فرانچسکو توتی میلان باشد.
همچنین بر اساس گزارش منتشر شده گفته می‌شود که دوناروما با گریه این جلسه را ترک کرده است.

 

گفتنی است بعد از این اتفاقات پائولو مالدینی به این جلسه واکنش نشان داده و تاکید کرده که مذاکرات برای تمدید قرارداد تا پایان فصل به تعویق بیفتد.

دیدگاه‌ها