کد خبر : 1753038 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 20:29 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو پاراتیچی:

می دانیم چقدر قهرمانی سخت است، پس تبریک!

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس نیز قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفته است.

می دانیم چقدر قهرمانی سخت است، پس تبریک!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز با توجه به تساوی دو تیم آتالانتا و ساسولو فاتح اسکودتو شده و نوزدهمین قهرمانی خود در تاریخ رقابت های سری آ را رسما جشن گرفت. فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس ضمن اشاره به سلطه 9 ساله این باشگاه در سری آ مدعی شد به احترام اینتر و آنتونیو کونته کلاه از سر بر می‌دارد.

 

فابیو پاراتیچی گفت: "ما به اینتر و آنتونیو کونته تبریک می گوییم. ما می دانیم که پشت هر موفقیتی شور و اشتیاق، عشق به فوتبال و فداکاری وجود دارد، بنابراین متوجه هستیم که چقدر برای کسب پیروزی باید مبارزه کرد. زیرا ما خیلی برای بالا ماندن تلاش کردیم و فکر می کنم تا امروز بیش از 3000 روز بود که در قله فوتبال ایتالیا بودیم.

 

1589953

 

آنچه ما به دست آوردیم یک رکورد تاریخی، در سری آبی نظیر و در صحنه جهانی نیز تقریبا منحصر به فرد بود. تبریک به اینتر آنها شایسته فتح اسکودتو بودند و ما کلاه خود را به نشانه احترام برای آنها بر می‌دارد. صرف نظر از نتایج دیگر، ما باید روی بازی امشب خودمان مقابل کالیاری و نتیجه ای که می خواهیم تمرکز خواهیم کرد.

 

احتمال اخراج آندره آ پیرلو در پایان فصل؟ من هر روز چند بار با پیرلو صحبت می کنم، بنابراین نیازی به صحبت در مورد موضوع متفاوت از اتفاقات معمول نیست."

دیدگاه‌ها