کد خبر : 1753047 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 21:20 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

پول نه؛ یک مشکل دیگر مانع تمدید راموس با رئال

مارکا مدعی شد سرخیو راموس حاضر نیست با رئال مادرید قرارداد یک ساله امضا کند.

پول نه؛ یک مشکل دیگر مانع تمدید راموس با رئال

به گزارش "ورزش سه"، هر چه به نقل و انتقالات تابستانی نزدیک تر می شویم، وضعیت تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید نیز با ابهام بیشتری روبه‌رو می‌شود. در مقطع کنونی شواهد حاکی از آن است که مذاکرات رئال مادرید با ال‌کاپیتانو به بن بست خورده و امید هواداران لوس بلانکوس برای تمدید قرارداد راموس به حداقل رسیده است. 

 

گزارش‌ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بود که اصلی ترین اختلاف بین راموس و رئال مادرید به حقوق دریافتی این بازیکن برمی گردد. در واقع گفته شد که کاپیتان رئال مادرید خواهان افزایش حقوق خود شده که این مسئله مخالفت لوس بلانکوس را به همراه داشته است.

 

 

1596258

 

 

با این حال در روزهای گذشته برخی منابع گزارش دادند که راموس تمایل تازه ای برای تمدید قرارداد با رئال مادرید نشان داده و حتی حاضر است برای عملی شدن این مهم دستمزد سالیانه خود را کاهش دهد.

 

با این حال اکنون مارکا گزارش جدیدی در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که سرخیو راموس از تمدید قرارداد با رئال مادرید سر باز می‌زند چرا که باشگاه به دنبال تمدید یک ساله با این بازیکن است اما او حاضر نیست قرارداد خود را کمتر از دو سال تمدید نماید؛ مشکلی جدی که می‌تواند به جدایی کاپیتان محبوب رئالی ها در تابستان منجر شود.

دیدگاه‌ها