کد خبر : 1753050 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 21:52 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادات باعث اتحادمان شد؛

کونته: ماندن در اینتر؟ وقت لذت بردن است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد حالا زمان لذت بردن از قهرمانی نراتزوری در سری آ است.

کونته: ماندن در اینتر؟ وقت لذت بردن است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز با توجه به تساوی ساسولو و آتالانتا و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی سری آ شد. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و باتجربه اینتر امشب در مصاحبه ای حضور در این باشگاه را چالشی دشوار توصیف کرده و اذعان داشت انتقادات باعث اتحاد بیشتر تیمش شده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "باید از زمان حال لذت ببریم و بازیکنانم آن کاری را که می خواستند انجام دادند. ما یک ماه فرصت داریم تا چهار بازی آخر را انجام داده، از این شرایط لذت ببریم و سپس به مراحل بعدی با دقت فکر کنیم.

 

1593711

 

این گروه از بازیکنان به کسب عناوین قهرمانی عادت نداشت، اما انتقادات باعث شده اتحاد تیمی ما بیشتر شود و در واقع ما از انتقادات به عنوان اهرمی برای بهتر شدن و اتحاد استفاده کردیم. چالش حضور در اینتر یکی از سخت ترین موارد دوران کاری ام بود، اما این چالش را با شور و اشتیاق قبول کردم.

 

من این قهرمانی را به افراد نزدیکانم در که خارج از زمین فوتبال مانند همسرم، دخترم و برادرانم تقدیم می کنم. من می خواهم از اوریالی تشکر کنم و حضور او برای من بسیار مهم بود. اوریالی کمک زیادی به من کرد و او کسی بود که بیشترین تاثیر را در این دو سال داشته است.

 

ماندن در اینتر؟ در حال حاضر می خواهیم از این قهرمانی لذت ببریم و فرصت زیادی برای صحبت کردن در رابطه با این موارد وجود دارد. نمی خواهیم دوباره تبدیل به تیتر یک اخبار بشویم و بگویند بین سرمربی و باشگاه مشکل وجود دارد. هیچ موضوعی نمی تواند مانعی بین خوشحالی ما و هواداران اینتر بشود و در یک ماه آینده در مورد موضوعات زیادی صحبت خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها