کد خبر : 1753077 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 00:41 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

یاران اللهیار و زاهدی در پلی‌آف لیگ اروپا

زوریا لوهانسک در حضور دو بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل میناج رسید و سهمیه اروپایی گرفت.

یاران اللهیار و زاهدی در پلی‌آف لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را در ترکیب و شهاب زاهدی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا مقابل تیم قعرنشین میناج قرار گرفت.

 

زوریا لوهانسک که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، با گلزنی در دقیقه ۸۱ توسط کوچرگین موفق شد از میناج پیش بیفتد و در نهایت نیز به برتری یک بر صفر دست پیدا کند.

 

یاران صیادمنش و زاهدی با کسب این پیروزی که سیزدهمین برد فصل آنها بود، ۴۴ امتیازی شدند و جایگاه سوم جدول لیگ برتر اوکراین را حفظ کردند که این اتفاق منجر به قطعی شدن سهمیه اروپایی برای آنها شد.

 

تیم زوریا لوهانسک با برتری یک گله مقابل میناج، فاصله امتیازی خود با تیم چهارم جدول را به ۶ امتیاز افزایش داد و با توجه به اینکه تنها دو هفته از فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر اوکراین باقی مانده، سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا برای آنها قطعی شد.

 

صیادمنش، ملی‌پوش ایرانی زوریا لوهانسک که برخلاف هفته قبل در ترکیب قرار گرفته بود، در دیدار برابر میناج حضور ۸۳ دقیقه‌ای در زمین داشت و یک کارت زرد گرفت و شهاب زاهدی نیز به‌عنوان یار جانشین به جای اللهیار به بازی آمد که در این مدت کوتاه نتوانست کاری انجام دهد.

دیدگاه‌ها