کد خبر : 1753095 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 01:27 | 27.4K بازدید | 4 دیدگاه

والنسیا 2-3 بارسلونا: هیجان در اوج باقی ماند

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل والنسیا با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید.

والنسیا 2-3 بارسلونا: هیجان در اوج باقی ماند

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رونالد کومان به دلیل محرومیت روی نیمکت بارسلونا حضور نداشت، این تیم موفق شد در مستایا، والنسیا را شکست بدهد تا بار دیگر با رئال مادرید هم امتیاز شود و به دو امتیازی اتلتیکو مادرید صدرنشین برسد.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3 بود که روی همکاری دی یونگ و گریزمان، این پدری بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه یاسپر سیله‌سن به بیرون رفت.

 

 

1597417

 

 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. تا اینکه در دقیقه 13، روی ضربه آزاد مسی، این آرائوخو بود که می توانست با یک ضربه والی، گل اول بازی را به ثمر برساند ولی سیله‌سن با واکنشی دیدنی توپ را دفع کرد.

بازیکنان بارسا همچنان بر بازی مسلط بودند اما در دقیقه 17 این تیم میزبان بود که می توانست روی یک ضدحمله به گل برسد اما ضربه پاس چپ گایا که با پاس گونسالو گدس صاحب موقعیت شده بود، از کنار دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

 

1597410

 

 

بازی با برتری بارسا ادامه پیدا کرد اما بار دیگر در دقیقه 26، والنسیا روی حرکت گایا از سمت چپ صاحب موقعیت شد اما ضربه نهایی راچیچ از پشت محوطه جریمه را تراشتگن با واکنشی به موقع مهار کرد.

پنج دقیقه بعد بارسا با خطای گایا روی مسی صاحب یک ضربه آزاد شد. خود این ستاره ارژانتینی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر شد و در نهایت این نیمه بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

 

 

1597408

 

 

نیمه دوم را والنسیا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه بارسا بود که توپ روی تیر دوم به گابریل پائولیستا رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد. در این صحنه به نظر می رسید که یکی از بازیکنان والنسیا روی تراشتگن مرتکب خطا شده اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را پذیرفت.

 

 

1597438

 

1597433

 

 

تیم میزبان بعد از این گل هم به حملاتش ادامه داد و در دقیقه 52، روی پاس لاتو، این تیری کورِیا بود که صا حب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.

 

 

1597451

 

1597440

 

 

پس از آن نوبت بازیکنان بارسا بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 56 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پاس مسی به پشت مدافعان والنسیا برای دی یونگ را لاتو با دست زد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود مسی پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد اما سیله‌سن با یک شیرجه عالی توپ را دفع کرد. ولی بوسکتس پیش از همه خود را به توپ رساند و بعد از اینکه پدری نتوانست پاس او را تبدیل به گل کند، مسی بالاخره با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

 

1597452

 

 

حملات بازیکنان بارسا بعد از این گل ادامه پیدا کرد و خیلی زود به گل دوم رسیدند. این بار آلبا بود که با یک ارسال بلند از سمت چپ روی تیر دوم، دی یونگ را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه سر او نتوانست سیله‌سن را مغلوب کند؛ ولی توپ برگشتی را گریزمان با یک ضربه نوک پای محکم، تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

در حالی که تیم میزبان به دنبال رسیدن به گل تساوی بود، بارسا در دقیقه 69 به گل سوم دست پیدا کرد. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه بود که مسی با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه سیله سن فرستاد.

 

1597454

 

1597456

 

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

تا اینکه در دقیقه 83، والنسیا به گل دوم رسید. کارلوس سولر که با پاس اولیوا صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت بی نقص از پشت محوطه جریمه دروازه تراشتگن را باز کرد.

در دقایق باقی مانده باز هم بازیکنان بارسا بر توپ و میدان تسلط داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با نتیجه 3-2 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها