کد خبر : 1753097 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 01:41 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

این سه امتیاز حیاتی بود

پیکه: قول قهرمانی نمی دهم؛ باید اتلتیکو را برد

جرارد پیکه معتقد است حتی اگر هفته بعد صدرنشین شوند نیز قهرمانی شان قطعی نخواهد بود.

پیکه: قول قهرمانی نمی دهم؛ باید اتلتیکو را برد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یک بازی دشوار ماموریتش را به خوبی پشت سر گذاشت و توانست در مستایا 2-3 بر والنسیا پیروز شود.

در این بازی بارسا ابتدا یک گل عقب افتاد ولی در ادامه با دو گل لیونل مسی و تک گل گریزمان پیش افتاد. بارسا با امتیاز برابر با رئال در رده سوم و در دو امتیازی اتلتیکو قرار دارد.

 

 

1597409

 

 

جرارد پیکه در پایان بازی گفت:« قبل از شروع بازی کمی درد داشتم ولی چیز خاصی نبود و توانستم بازی کنم. فکر نمی کنم مشکل جدی باشد. بازی مهمی بود و سه امتیازش خیلی اهمیت داشت. می دانستیم بازی دشواری خواهد شد و با این برد در کورس قهرمانی ماندیم. این پیروزی به ما اعتماد به نفس بخشید. هدف این است که تا روز پایانی شانس قهرمانی داشته باشیم.»

 

 

1597466

 

 

پیکه ادامه داد:« این بازی شبیه بازی ما با ویارئال بود. تیم برتر میدان بودیم و توانستیم برنده شویم. گل استثنایی سولر باعث شد کمی دقایق پایانی سخت شود. من هم دوست داریم زودتر پرونده بازی را ببندیم ولی فوتبال همین است و در یک لحظه ورق بر می گردد.

معتقدم به این برد نیاز داشتیم تا با روحیه به مصاف اتلتیکو برویم. این بازی را باید هر طور شده ببریم و سپس ببینیم رئال و سویا چه خواهند کرد. فکر نمی کنم هفته بعد هر تیمی صدرنشین کار را تمام کند، قهرمانی اش قطعی باشد. با توجه به چیزهایی که فصل جاری دیده ام، این را می گویم. هر زمان دیگری بود، می گفتم قهرمانی صدرنشین قطعی خواهد بود.»

 

 

1597426

 

 

خطا روی تراشتگن در گل اول والنسیا:« کمی مشکوک بود ولی وی ای آر بررسی کرد و چیزی ندید.»

 

 

 

دیدگاه‌ها