کد خبر : 1753100 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 02:15 | 38.8K بازدید | 1 دیدگاه

مدیر بارسا:

لالیگا؟ تیمی قهرمان می شود که کمتر اشتباه کند

گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسا پس از برتری امشب بر والنسیا تلاش بازیکنان را ستود.

لالیگا؟ تیمی قهرمان می شود که کمتر اشتباه کند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو و رئال هر دو دیروز بازی های خود را پیروز شده بودند و بارسا چاره ای جز برتری بر والنسیا نداشت. شکست پنجشنبه شب در نوکمپ برابر گرانادا باعث شده بود تا بارسا دیگر حق هیچ اشتباهی نداشته باشد. گل دقیقه 50 والنسیا نیز باعث توقف بارسا نشد و دو گل مسی و تک گل گریزمان در نهایت برتری را به نام بارسا در مستایا ثبت کرد.

به فاصله 4 بازی تا پایان لالیگا، اتلتیکو صدرنشین است و با دو امتیاز کمتر رئال و بارسا قرار دارند. هفته بعد بارسا در نوکمپ میزبان اتلتیکو است.

 

 

1597469

 

 

گیرمو آمور مدیر ارتباطات بارسا در پایان بازی امشب گفت:« همه چیز برابر پیش می رود و لالیگا را تیمی فتح خواهد کرد که کمترین اشتباه را داشته باشد. برای هر تیمی تا هفته پایانی پیروزی کار دشواری خواهد بود. امشب در نیمه اول مشکل گلزنی داشتیم ولی پس از گل والنسیا توانستیم به بازی برگردیم و سه گل بزنیم. بازی امشب و بازی برابر گرانادا ثابت کرد که کسب سه امتیاز در لالیگا ساده نیست.»

 

آمور ادامه داد:« پس از گل والنسیا کار دشوار شد چون آنها روحیه گرفتند ولی ما اعتماد به نفس مان را حفظ کردیم و به خوبی واکنش نشان دادیم. به موقع گلزنی کردیم و بازی را تحت کنترل گرفتیم. ما شایسته برد بودیم و حالا باید به اتلتیکو فکر کرد.»

 

دیدگاه‌ها