کد خبر : 1753102 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:20 | 151.5K بازدید | 43 دیدگاه

گاتزتا دلواسپورت فاش کرد 

احتمال بزرگ: ساری و سردار در گله گرگ‌های رم

روزنامه ایتالیایی از احتمال حضور ستاره ایرانی زنیت در تیم مطرح این کشور خبر داد.

احتمال بزرگ: ساری و سردار در گله گرگ‌های رم 

به گزارش ورزش سه، تیم آ.اس.رم ایتالیا در فصل جاری شرایط خوبی را تجربه نمی کند؛ این تیم هفته گذشته شکست تحقیر آمیزی را مقابل منچستریونایتد در لیگ اروپا متحمل شد و در سری آ هم با قرار گرفتن در رتبه هفتم، فاصله امتیازی زیادی با تیم های مدعی دارد. به همین علت پیش بینی می شود که تغییراتی اساسی را در پایان این فصل در تیم اول فوتبال پایتخت ایتالیا شاهد باشیم.

 

روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در گزارشی جالب ضمن بررسی وضعیت تیم آ.اس.رم از برخی سیاست های این باشگاه پرده برداشت. بر اساس ادعای این روزنامه، بحث حضور مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس در رم با قراردادی دو ساله (با گزینه تمدید برای سال سوم) به قیمت ۴.۵ میلیون یورو تقریبا نهایی شده است.

 

این روزنامه  با اشاره به حضور ساری در تیم رم، از ضرورت ایجاد تغییرات گسترده و بنیادی در این تیم خبر داده و آرکادیوش میلیک، مهاجم 27 ساله اهل لهستانِ باشگاه مارسی را اصلی ترین گزینه رم برای تقویت خط حمله معرفی کرد. این مهاجم سال گذشته هم مورد توجه تیم ایتالیایی قرار داشت اما سر از لیگ فرانسه و تیم مارسی در آورد.

 

1597475

 

در بخش دیگر از این گزارش به حضور احتمالی سردار آزمون در تیم آ.اس.رم اشاره شده است؛ اتفاقی که با توجه به درخشش سردار آزمون در فصلی که با قهرمانی زنیت در لیگ روسیه انجام شد چندان عجیب به نظر نمی رسد. روزنامه گاتزتا با پرده برداشتن از تحقیقات تیاگو پینتو، مدیر کل باشگاه رم مدعی شد که او برای خط حمله تیم اطلاعاتی در باره مهاجم زنیت (سردار آزمون) گرفته و اگر ساری در رم حضور پیدا کند می توان به حضور میلیک در خانه هم امیدوار بود؛ بازیکنی که فصل گذشته هم مورد توجه رم قرار داشت.

 

سردار آزمون فصل فوق العاده ای را در تیم زنیت پشت سر می گذارد و امشب نیز با هت تریک او، زنیت حریف خود لوکوموتیو را شش بر یک شکست داده و به قهرمانی زودهنگام لیگ روسیه دست یافت. او سال گذشته در ۲۸ مسابقه ۱۷ گل زده و به آقای گلی لیگ برتر روسیه دست یافته بود، اما امسال در ۲۳ مسابقه به ۱۹ گل رسیده و دو هفته دیگر فرصت دارد تا برای دومین فصل پیاپی به کفش طلای این مسابقات دست یابد.

 

ملی پوش ایرانی زنیت که یکی از مهره های غیرقابل چشم پوشی تیم اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی 2022 قطر هم به شمار می رود طی سال های اخیر عملکرد بسیار خوبی در بین لژیونرهای فوتبال ایران داشته و با توجه به پیشنهاداتی که در طول این سال ها از تیم های مختلف دریافت کرده، به نظر می رسد که زمان حضورش در یک تیم و لیگ بزرگتر فرا رسیده و حضور در تیم رم می تواند، اتفاق خوب و هیجان انگیزی در راستای عملی شدن، ایده یاد شده باشد.

دیدگاه‌ها