کد خبر : 1753104 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 08:30 | 35K بازدید | 12 دیدگاه

تلاش عربستان برای میزبانی از استقلال، پرسپولیس و ...

فدراسیون فوتبال عربستان در تلاش است تا امتیاز میزبانی مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند.

تلاش عربستان برای میزبانی از استقلال، پرسپولیس و ...

به گزارش ورزش سه، رسانه‌های عربستانی در خبرهای فوری نوشتند که فدراسیون فوتبال این کشور در تلاش است تا مسابقات مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا را در کشور خود برگزار کند. مسئولان عربستانی با کنفدراسیون فوتبال آسیا در تماس هستند تا آن‌ها را قانع کنند ۴ دیدار مرحله یک چهارم نهایی را در این کشور و احتمالا در شهر ریاض با توجه به وجود چهار استادیوم اصلی و چندین استادیوم برای زمین تمرین تیم‌ها برگزار کند و پس از آن تمام مسابقات تا پیش از نیمه نهایی در این کشور برگزار شود.

 

فدراسیون فوتبال عربستان توانست سه گروه از مسابقات را به بهترین شکل میزبانی کند و حال در تلاش است تا با گرفتن میزبانی به دو تیم الهلال و النصر که هر دو از تیم‌های شهر ریاض هستند، کمک شایانی بکند تا بتوانند در خانه از تیم‌های حریف میزبانی کنند.


گفتنی است مسابقات مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی مرحله غرب آسیا به صورت تک بازی برگزار خواهد شد و در صورتی که مسابقات در عربستان برگزار شود، تیم‌های این کشور سود زیادی از میزبانی خواهند برد.


تیم الهلال در این مرحله با استقلال ایران بازی خواهد کرد، پرسپولیس به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود. النصر و تراکتور برابر هم صف آرایی می‌کنند و در آخرین دیدار الوحده امارات و الشارجه نیز روبه روی هم قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها