کد خبر : 1753110 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:02 | 26.6K بازدید | 12 دیدگاه

آمار عجیب کاتالان‌ها؛

بارسلونا نمی تواند پنالتی‌ها را گل کند!

بارسلونا دراین فصل آمار عجیبی از خود به جا گذاشته است؛ ستاره های بلوگرانا 41 درصد از ضربات پنالتی خود در این فصل را از دست داده اند!

بارسلونا نمی تواند پنالتی‌ها را گل کند!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان بارسلونا در این فصل وقتی پشت ضربات پنالتی قرار گرفته اند چندان موفق ظاهر نشده اند و شب گذشته لیونل مسی یک پنالتی دیگر را هم از دست داد.

ضربه پنالتی شب گذشته مسی برابر والنسیا، هفتمین پنالتی بود که از بین هفده ضربه پنالتی این فصل بارسلونا از دست می رفت؛ 41 درصد ناکامی در به ثمر رساندن ضربات پنالتی!

مسی در سه مورد از پنالتی های از دست رفته در همه مسابقات مقصر بوده است. هر دو پنالتی ناموفق او در لالیگا برابر والنسیا اتفاق افتاده است. کاپیتان بارسا همچنین دربازی مقابل پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ نیز یک پنالتی از دست داد.

 

1597481

 

به غیر از لیونل مسی، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و مارتین برایتویت همگی برای ضربات بارسلونا پا به میدان گذاشته اند. همه آنها یک ضربه پنالتی را از دست داده اند و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند. میرالم پیانیچ نیز تنها ضربه پنالتی خود را از دست داده است.

شب گذشته البته مسی توانست از دست دادن پنالتی را با گلزنی تنها چند ثانیه بعد جبران کند. پاس مسی به پشت مدافعان والنسیا برای دی یونگ را لاتو با دست زد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. مسی پشت توپ قرار گرفت و توپ را به گوشه سمت راست دروازه زد اما سیله‌سن با یک شیرجه عالی توپ را دفع کرد. بوسکتس پیش از همه خود را به توپ رساند و بعد از اینکه پدری نتوانست پاس او را تبدیل به گل کند، مسی بالاخره با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

 

1597482

 

کاپیتان بارسلونا در ادامه توانست از روی یک ضربه آزاد نیز گلزنی کند و از پشت محوطه جریمه با ضربه ای تماشایی توپ را به گوشه دروازه سیله سن فرستاد.

به این ترتیب مسی با 28 گل در لالیگا، هفت گل بیشتر از کریم بنزما، پیشتاز رقابت های آقای گلی است.

دیدگاه‌ها