کد خبر : 1753112 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:20 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

لئوناردو نگران جدایی ستاره برزیلی؛

پاری‌سن‌ژرمن از تمدید قرارداد نیمار مطمئن نیست

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، چندان از تمدید قرارداد نیمار با پاریسی ها مطمئن نیست و اصرار دارد همه باید آرامش خود را حفظ کنند.

پاری‌سن‌ژرمن از تمدید قرارداد نیمار مطمئن نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که بازار نقل و انتقالات تابستان یکی از جذاب ترین پنجره های چند سال اخیر باشد. بسیاری از ستاره های بزرگ جهان فوتبال با آینده ای نامعلوم رو به رو هستند و حتی ادامه مسیر نیمار در پاری سن ژرمن هم، با وجودی که پاریسی ها معتقدند او به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد، با شک و تردیدهای زیادی مواجه است و هنوز قطعی نیست.

شایعات زیادی در رابطه با بازگشت ستاره برزیلی PSG به بارسلونا به گوش می رسد هر چند تردیدهای زیادی درباره توانایی کاتالان ها در پرداخت هزینه انتقال و دستمزد او وجود دارد.

 

1597486

 

لئوناردو پیش از این درباره قطعیت تمدید قرارداد نیمار مطمئن بود اما اکنون به نظر می رسد که این تردید در حال رنگ باختن است.

مدیر ورزشی پاری سن ژرمن که دیشب برای تماشای نیمه نهایی چمپیونزلیگ زنان بین PSG و بارسلونا در اسپانیا حضور داشت، دیداری که پاریسی ها در آن در مجموع دو بازی رفت و برگشت 3-2 شکست خوردند، با ال چیرینگیتو مصاحبه کرد.

لئوناردو درباره تمدید قرارداد نیمار گفت: "باید درباره همه چیز خونسرد باشیم."

 

1597487

 

به رغم سوالات مستقیم درباره آینده نیمار و کیلیان امباپه، مدیر ورزشی PSG از دادن اطلاعات بیشتر در این باره امتناع کرد.

لئوناردو گفت: "امروز من به اینجا آمده ام که بازی تیم زنان را تماشا کنم. متاسفانه شکست خوردیم."

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد دو ستاره پاریسی ها باقی مانده است، پاری سن ژرمن در تلاش است تا قرارداد نیمار و امباپه را تمدید کند.

دیدگاه‌ها