کد خبر : 1753113 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:40 | 24.4K بازدید | 2 دیدگاه

پس از دیدن آمار یونایتد؛

پوگبا: اگر دست من بود خودم را نیمکت‌نشین می‌کردم!

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، پس از دیدن آمار این تیم به شوخی به سولسشر توصیه کرد که او را روی نیمکت بنشاند.

پوگبا: اگر دست من بود خودم را نیمکت‌نشین می‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا پس از دیدن آمار و ارقام مربوط به عملکرد منچستریونایتد به شوخی گفت که باید در آینده او را نیمکت نشین کنند.

موضوع از این قرار است که طبق آمار، در بازی هایی که یونایتد پوگبا را از ابتدا در ترکیب یازده نفره خود داشته است تنها 1.9 امتیاز از هر بازی کسب کرده است و هر گاه ستاره فرانسوی از روی نیمکت بازی را آغاز کرده، شیاطین سرخ به صورت متوسط 2.2 امتیاز از هر بازی کسب کرده اند.

هافبک فرانسوی برنده جام جهانی یونایتد به شوخی می گوید که با توجه به آمار باید او را به عنوان یک بازیکن ذخیره به کار بگیرند، هر چند تاکید می کند که تغییر این آمار  برای او چالش جدیدی خواهد بود که از آن استقبال می کند.

 

1597489

 

پوگبا پس از اطلاع از این آمار به شوخی گفت: "خب پس باید من را روی نیمکت بنشانید! من قبلا این آمار را ندیده بودم. اگر تیم بدون من بهتر کار می کند، من کاملا درک می کنم که سرمربی من را روی نیمکت بنشاند.

به هر حال برای من چالش خوبی است. امیدوارم که این اوضاع تغییر کند. امیدوارم که بچه ها با من بیشتر برنده شوند تا بدون من."

 

1597490

 

با توجه به تاثیر برونو فرناندز در ترکیب منچستریونایتد، در این فصل از پوگبا خواسته شده تا در نقش عمق تری بازی کند و او می گوید که چندان در بند فراهم کردن گل یا پاس گل های پیروزی بخش نیست.

پوگبا افزود: "به رغم اینکه فاصله بیشتری از دروازه حریف دارم، من تلاش می کنم تا جای ممکن تاثیرگذار باشم. من به جز توانایی بردن بازی ها، توانایی های دیگری هم دارم. من در زمین بیشتر در عمق و دفاعی بازی می کنم. بگذار اینطور بگوییم که این همان نقشی است که انگولو کانته دارد.

احساس خوبی دارم. از نظر جسمی و فیزیکی احساس بهتری دارم."

دیدگاه‌ها