کد خبر : 1753115 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:15 | 38.9K بازدید | 3 دیدگاه

بهترین خط حمله؛ برای پورتو و مهدی طارمی

در فاصله دو هفته مانده به پایان بازی های این فصل لیگ برتر پرتغال پورتو با 61 گل زده در فاز تهاجمی بهترین تیم به حساب می آید. تیمی که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد.

بهترین خط حمله؛ برای پورتو و مهدی طارمی 

به گزارش "ورزش سه"، سهم مهدی طارمی از گل های زده شده پورتو 13 گل بوده است. البته او 7 موقعیت گل هم خلق کرده است. به عبارت ساده تر در 20 گل از 61 گل تیم پورتو یعنی نزدیک به یک سوم گل های به ثمر رسیده نقش داشته است که این عملکرد تحسین بر انگیزی است. 

 

و اما در فاصله 4 هفته مانده به پایان این فصل لیگ  برتر پرتغال هریس سفروویچ مهاجم  سویسی تیم بنفیکا با 18 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار دارد در حالی که مهدی با گلی که در بازی با فامالیسائو زد شمار گل های خود را به عدد 13 رساند و در فاصله کم باقی مانده تا پایان بازی ها جبران این اختلاف خیلی سخت است. از سویی مهدی طارمی برای کسب عنوان آقای گلی بازی ها باید از سد یک حریف دیگر هم بگذرد. پدرو گونزالس مهاجم 22 ساله تیم ملی پرتغال  وتیم اسپورتینگ که تا به اینجای کار 17 گل زده است. 

 

با این وجود تلاش های مهدی طارمی در خط حمله تیم پورتو تحسین بر انگیز بوده است. به خصوص که او فصل نخست حضور در تیم پورتو را پشت سر می گذارد و در ابتدای فصل سرجیو اعتماد لازم را به او نداشت و یا می خواست رفته رفته او را به ترکیب تیم اضافه کند. جالب اینکه در فصلی که کسب عنوان آقای گلی برای مهدی طارمی سخت است او شانس زیادی دارد که به عنوان آقای پاس گلی بازی ها دست پیدا کند به این خاطر که تنها یک پاس گل کمتر نسبت به بهترین پاسور لیگ برتر پرتغال داده است.  بهترین گل ساز لیگ برتر پرتغال در حال حاضر اورتون سوارس هافبک تیم بنفیکا است که 8 پاس گل داده است. بعد از او مهدی طارمی از پورتو – هریس سفروویچ از بنفیکا – خسوس کورونا از پورتو با 7 پاس گل مشترکا دومین گل ساز برتر لیگ برتر پرتغال به حساب می آیند. مهدی طارمی در 4 هفته باقی مانده دو پاس گل بدهد به صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال خواهد رفت و در نهایت می تواند آقای پاس گل شود.

دیدگاه‌ها