کد خبر : 1753135 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:15 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

شریعت‌زاده: شرمنده آبادانی‌ها هستیم و جبران می‌کنیم

مهاجم جوان صنعت نفت آبادان با اشاره به عملکرد نه چندان موفق تیمش طی دیدارهای اخیر ابراز امیدواری کرد تا بتوانند در ادامه مسیر در راستای هدف و خوشحالی هواداران تلاش کنند.

شریعت‌زاده: شرمنده آبادانی‌ها هستیم و جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد شریعت زاده، مهاجم جوان نفت آبادان که در این فصل به عنوان یکی از پدیده‌های این تیم توسط سیروس پورموسوی رو شده، درباره شرایط تیمش گفت: به جز اینکه شرمنده شدیم چیزی برای گفتن نداریم. ما با انگیزه برد و صعود در جام حذفی حاضر شده بودیم. از انتظارات به حق هواداران آبادانی آگاه هستیم. خودمان بچه جنوب هستیم و با مشکلات تک تک آنها که وقتی با عشق صنعت نفت آبادان همراه می‌شود، همه چیز را فراموش می‌کنند، آشنا هستیم. باید هر چه زودتر در همان مسیر موفقیت قدم برداریم و امیدوارم شرایط به شکلی باشد که در پایان فصل پیش همه آنها روسفید شویم.

 

مهاجم نفت آبادان درباره دیدار حساس این هفته تیمش مقابل آلومینیوم اراک نیز گفت: به اندازه کافی طی هفته‌های اخیر امتیاز از دست داده‌ایم. باخت‌های ما مسلما فنی نیست و همه بازیکنان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و کادرفنی نیز به بهترین شکل شرایط را برای نمایش موفق در تمرینات دنبال می‌کند. امیدوارم در این بازی خانگی به بهترین شکل به اهداف خودمان برسیم و بعد از مدت‌ها به نتیجه مطلوبی که باعث خوشحالی هواداران است برسیم.

 

شریعت زاده در خصوص اینکه برخی مشکلات در مقطع پایانی نیم فصل شاید آنها را از مسیر کسب نتیجه دور کرده است گفت: ما باید همه چیز را فراموش کنیم. از حمایت همه ممنون هستیم. وقتی وارد زمین می‌شویم و در طول 90 دقیقه باید همه چیز را فراموش کنیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون با انگیزه‌ای بالا مهیای این بازی هستیم.

 

مهاجم جوان نفت درباره صحبت‌های سرمربی این تیم درباره استفاده از بازیکنان جوان در هفته‌های باقیمانده گفت: آقای پورموسوی به معنای واقعی حمایت از بازیکنان جوان و آینده‌دار را معنا کرده است. ما همگی در قالب یک تیم به هدف بزرگی فکر می‌کنیم. بازیکنان باتجربه هم طی مدت اخیر بارها حمایت خود را همانند کادرفنی از بازیکنان جوان نشان دادند و در کنار هم قادر خواهیم بود اتفاق خوبی را هم در ادامه رقم بزنیم. ما مسوولیت بزرگی با توجه به پوشیدن پیراهن نفت آبادان بر گردن داریم و شان آن را باید به بهترین شکل حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها