کد خبر : 1753141 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 11:42 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

النصر 2 بازیکن خارجی خود را اخراج می کند

رسانه های عربستانی خبر دادند که باشگاه النصر در تابستان پیش رو، دو بازیکن خارجی خود را کنار خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر عربستان که به عنوان تیم نخست گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی مرحله یک هشتم نهایی شد، قصد دارد تا در تابستان پیش رو 2 بازیکن خارجی خود را از لیست کنار بگذارد.
خالد الرشید روزنامه نگار عربستانی در توئیتر خود اعلام کرد که باشگاه النصر برای فصل بعد، مایکون مدافع برزیلی خود به همراه کیم جین سو بازیکن کره ای را که دچار مصدومیت شدیدی شد و فقط 600 دقیقه برای النصر به میدان رفت را از تیم کنار خواهد گذاشت.


مایکون پریرا همان مدافعی که در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال گذشته مقابل پرسپولیس ضربه پنالتی خود را از دست داد تا شاگردان گل محمدی راهی بازی فینال شوند. او پیش از بازی سوپرکاپ عربستان مقابل الهلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این کشور خارج شد و پس از مدتی دوباره به تمرینات النصر بازگشت.

 

1597544


طارق سعد روزنامه نگار عربستانی نیز در توئیتر خود اعلام کرده است که مدیریت النصر به سرپرستی خالد المعمر قصد دارد در این تابستان برای تقویت خط دفاعی خود و حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا، یک مدافع برجسته را به خدمت بگیرد.


النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در یکی از تاریخ های 22 یا 23 شهریور که بعدا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص می شود، به مصاف تراکتور می رود.

دیدگاه‌ها