کد خبر : 1753145 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:00 | 68.2K بازدید | 31 دیدگاه

گوش ما از این حرف‌ها پر است

خلیلی: شما هم اگر می‌توانید سید یک باشید

مهاجم سابق پرسپولیس که به عنوان سرپرست نیز سابقه حضور در این تیم را در کارنامه دارد، به تشریح عملکرد سرخ‌ها در لیگ قهرمانان پرداخت.

خلیلی: شما هم اگر می‌توانید سید یک باشید

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی درباره شرایط پرسپولیس در لیگ قهرمانان و نتایجی که کسب کرده گفت: پرسپولیس در آسیا یک نمایش مقتدرانه داشت و نشان داد چه تجربه و انگیزه بالایی برای مواجهه با شرایط سخت دارد. من باید به سهم خودم به عوامل تیم، بازیکنان، کادرفنی، کادر مدیریتی از جمله آقایان جعفر سمیعی، صدری و دکتر شکوری که خودش فوتبالی و از این تیم بوده، تشکر کنم. به همه آنها خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم مورد حمایت و اعتماد طرفداران تیم هستند. همچنین به هواداران تبریک می‌گویم و تاکید می‌کنم یادشان باشد که حمایت‌شان از تیم چه‌قدر با ارزش و مهم است.

 

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، پختگی ناشی از تجربه بالا و انگیزه جزو مواردی بود که در بازی و رفتار پرسپولیس، نظرها را جلب کرد. پرسپولیس چه در زمین مسابقه و چه روی نیمکت، بازیکنان خوب و تاثیرگذاری داشت و دست یحیی گل‌محمدی برای اجرای برنامه‌های تاکتیکی باز بود. تقسیم انرژی به خوبی انجام شد و این عاملی بود که هم کارایی نفرات حفظ شود و تیم افت نکند و هم مصدوم ندهیم. سرعت بالای انتقال بازی از دفاع به حمله هم در عملکرد تیم، بارز بود. پرسپولیس در فصل‌های گذشته شاید گاهی به بازی مستقیم رو می‌آورد ولی الان توپ بلند در کار نیست. توپ از دفاع به خط میانی و از آن جا به خط حمله می‌‎رود. موقعیت سازی‌های زیاد و خوبی انجام می‌شود و باید از این موقعیت‌ها بهتر و بیشتر استفاده کنیم. هرچند در گلزنی نوید روزهای بهتر را گرفتیم.

 

آقای گل پیشین فوتبال ایران و پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درباره عملکرد فاز تهاجمی و مهاجمان این تیم نیز گفت: آل‌کثیر و مغانلو ترکیب خوبی در خط حمله نشان دادند. بازی‌‎های پشت سر هم به آنها کمک کرد تا به شرایط مسابقه بازگردند و همین شرایط در لیگ می‌تواند به عبدی کمک کند که به این جمع اضافه شود. فکر می‌کنم می‌توانیم یک خط حمله آتشین را از پرسپولیس شاهد باشیم.

 

 

محسن خلیلی درباره مسائل مطرح شده درباره سطح کیفی متفاوت گروه‌ها، گفت: گوش‌های ما از این حرف‌ها پر است. برای تورنمنت‌های بین‌المللی سیدبندی داریم. تیم‌ها بر اساس تلاش و عملکرد خود در سید مختلف قرار می‌گیرند. تیم موفق‌تر در طبقه یک است، پس حریفانش از طبقه دو و سه خواهند بود. این تیم مزد تلاش خودش را می‌گیرد. ولی  تیمی که در طبقه دو یا سه باشد باید با تیم‌هایی از طبقات بالاتر بازی کند که می‌تواند برایش سخت‌تر باشد. به طور کلی، درست نیست که قدرت تیم‌ها را تعبیر به ضعیف بودن حریفان‌شان کنیم. پرسپولیس در هر گروهی قرار می‌گرفت این احساس را به وجود می‌آورد که با حریفان ضعیف‌تری بازی می‌کند ولی این یک احساس واقعی نیست.

 

خلیلی درباره بازی پیش‌روی پرسپولیس در لیگ برتر و شرایط خاص قرنطینه، گفت: کرونا باعث شده برخی مسائل به زیان پرسپولیس شود ولی من مطمئن هستم که پرسپولیس، تجربه لازم را برای قرار گرفتن در این شرایط سخت و گذر از آن دارد. شرایط برای یک تقابل در وضعیت برابر مهیا نیست ولی پرسپولیس در چند سال اخیر انواع و اقسام تجربه‌های سخت و پرفشار را پشت سر گذاشته است. کادرفنی و بازیکنان از محرومیت و مصدومیت گرفته تا پنجره بسته و برنامه‌های فشرده را به خود دیده‌اند. به نظرم اعضای تیم از عهده مواجهه با این شرایط هم بر می‌آیند. پرسپولیس برای بسیاری دست نیافتنی است و هواداران هم باید حمایت خودشان را در این وضعیت از مربیان، بازیکنان و مدیریت ادامه و بروز بدهند.

دیدگاه‌ها