کد خبر : 1753149 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:23 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

پس از دوم شدن در گرندپری پرتغال؛

ورستپن: امیدوارم دیگر هرگز به پرتغال برنگردیم

مکس ورستپن در ادامه نبرد خود با لوییس همیلتون، در پرتغال دوم شد تا در راند سوم از مسابقات 2-1 از رقیب هفت بار قهرمان جهانش عقب بیافتد.

ورستپن: امیدوارم دیگر هرگز به پرتغال برنگردیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس ورستپن که با دوم شدن در گرندپری پرتغال در جدول قهرمانی رانندگان از لوییس همیلتون هشت امتیاز عقب افتاده است، آرزو کرد که فرمول یک هرگز دوباره به پورتیمائو بازنگردد.

ورستپن که در گرندپری ایمولا توانسته بود یازدهمین پیروزی خود در فرمول یک را کسب کند،  در پرتغال پس از همیلتون در رده دوم قرار گرفت تا دیگر خبری از لبخند روی صورت راننده جوان هلندی نباشد.

 

1597553

 

پس از پایان مسابقه مکس اصلا جلوی ابراز احساستش نسبت به پیست پورتیمائو را نگرفت و گفت: "من در تمام این آخر هفته به خاطر سطح چسبندگی که اینجا دارد، هیچ لذتی نبردم. امیدوارم دیگر به اینجا برنگردیم.

بارسلونا (گرندپری اسپانیا در هفته بعد) خوب است. پیست خوبی برای ماشین های فرمول یک است و فکر می کنم آنجا بیشتر بتوانیم ببینیم پیشرفت تیم از ابتدای فصل تا به امروز به چه شکل بوده است.

من به وضوح کمی با کمبود چسبندگی و رسیدن به بالاترین سرعت مشکل داشتم. نتوانستم به مرسدس فشار بیاورم."

 

1597557

 

ورستپن مسابقه را از رده سوم استارت زده بود  و توانست در رده دوم و جلوتر از والتری بوتاس، دارنده پل پوزیشن، به پایان برساند، با این وجود مکس از نمایش خودش راضی نبود.

در دور پایانی مسابقه رقابت نزدیکی بین مکس و بوتاس برای زدن سریع ترین دور مسابقه و کسب تک امتیاز آن در جریان بود و ورستپن در پایان و پس از زدن سریع ترین دور فکر یم کرد که توانسته اختلاف اتمتیاز خود با همیلتون را به هفت امتیاز برساند، اما دور سریع او به دلیل بیرون رفتن از مرز پیست در پیچ 14 حذف شد و تک امتیاز سریع ترین دور به بوتاس رسید.

 

1597555

 

ورستپن پس از آگاهی از این موضوع گفت: "واقعا؟ این دیگه یکی از اون خوب هاش بود!

کمی عجیب است چرا که آنها حدود پیست را در پیچ 14 چک نمی کنند، اما مهم نیست."

تنها سه مسابقه از این فصل برگزار شده است و فرمول یک به همین زودی تبدیل به صحنه نبرد مکس ورستپن جوان، که برای کسب اولین قهرمانی جهان خود با ماشین ردبول می جنگد، با لوییس همیلتونی است که هشتمین قهرمانی جهان خود را هدف گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ها