کد خبر : 1753167 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:52 | 27K بازدید | 4 دیدگاه

رقابت ترابی، شیمبا و اولونگا در سایت AFC

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارائه آمار فردی بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان در هر بخش، اقدام به برپایی یک نظرسنجی کرده است.

رقابت ترابی، شیمبا و اولونگا در سایت AFC

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتمام مرحله گروهی لیگ قهرمانان، وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارائه آمار فردی بازیکنان در بخش های مختلف، برترین های هر آیتم را مشخص کرده و در پایان با ارائه یک نظرسنجی، از کاربران خود درخواست کرده تا در این میان، بهترین بازیکن را انتخاب کنند.


در این میان، مهدی ترابی و لوکاس پریرا بازیکنان دو تیم پرسپولیس و فولاد در میان برترین ها دیده می شوند. ترابی به دلیل ایجاد 20 موقعیت گل در صدر برترین های این آیتم دیده می شود. همچنین شیمبا مهاجم فولاد با 58 نبرد موفق، در میان تمام بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اول شد.


سایت AFC درخصوص مهدی ترابی نوشته است:  به دلیل حضور کوتاه مدت در قطر، مهدی ترابی در فینال لیگ قهرمانان 2020 پرسپولیس را همراهی نکرد. ملی پوش ایرانی سپس به باشگاه تهرانی بازگشت و او در مرحله گروهی در فرم خوبی بود و 20 فرصت برای هم تیمی های خود ایجاد کرد. او همچنین با پنج پاس گل در شش بازی، آمار خوبی از خود ثبت کرد.

 

1597597

 


وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در توضیحی درخصوص شیمبا نوشته است: شیمبا مهاجم با سابقه فولاد با 58 دوئل بالاتر از یاسین براهیمی و لوانزینیو قرار گرفت. اگر چه تیم او یعنی فولاد خوزستان از گروه خودش صعود نکرد.


وب سایت AFC همچنین اقدام به معرفی برترین گلزن این رقابت ها (مایکل اولونگا از الدحیل)، بیشترین دقت شوت (عبدالرحمان غریب از الاهلی)، بیشترین سیو (دیراج سینگ از گوا) و بیشترین دریبل موفق (یاسین براهیمی از الریان) کرده و با یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته تا فرد موردعلاقه خود را در میان برترین های این بخش انتخاب کنند که در حال حاضر مهدی ترابی از بقیه جلوتر است.

دیدگاه‌ها