کد خبر : 1753168 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:06 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

اخبار جدید سرپرست تیم ملی؛

هواپیمای چارتر و واکسن کرونا برای ملی پوشان

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع تر با تهیه واکسن کرونا، ملی پوشان واکسینه شوند.

هواپیمای چارتر و واکسن کرونا برای ملی پوشان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران از روز سیزدهم خرداد ماه، کار دشوار خود برای صعود از گروه C مقدماتی جام جهانی را آغاز خواهد کرد؛ این تیم در حال حاضر با 6 امتیاز، پایین تر از عراق و بحرین 11 و 9 امتیازی در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان اسکوچیچ با توجه به شرایط موجود باید تمامی بازی های خود را با برد پشت سر بگذارند. به غیر از عراق و بحرین، تیم ملی باید با تیم های کامبوج و هنگ کنگ نیز طی 12 روز فشرده دیدار کند.

 

طبق اعلام مجتبی خورشیدی که امروز در جلسه ای با مسئولان فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، اعضای تیم ملی فوتبال ایران طبق قراردادی که فدراسیون با یک شرکت هواپیمایی منعقد کرده، با پرواز چارتر، مسافرت خود را در این مقطع انجام خواهند داد.

 

بحث حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی که از روز چهارم خرداد شروع می شود، یکی از مهمترین نگرانی هایی بود که به نظر می رسد حل شده و طبق آن چه که سرپرست تیم  اعلام کرد، لژیونرها مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی ندارند و همه روز چهارم خرداد در تهران حضور خواهند یافت. لژیونرهای شاغل در انگلیس هم مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهند داشت.

 

در طی چند ماه اخیر مساله واکسینه شدن بازیکنان حواشی بسیار به همراه داشت، خورشیدی ابراز امیدواری کرد که این مشکل هم به زودی حل شود؛ او پس از جلسه امروزی که در فدراسیون داشت گفت: "مسئولین به شدت پیگیر واکسن هستند و امیدواریم با قول ها و مساعدت هایی که صورت گرفته واکسن تهیه شود و بزنیم تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد."

دیدگاه‌ها