کد خبر : 1753169 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 14:03 | 23.5K بازدید | 3 دیدگاه

پس از هت تریک برابر شفیلد؛

طعنه بیل به مورینیو: با راه و رسم تاتنهامی بازی می‌کنیم

گرت بیل پس از هت تریک برابر شفیلد، با طعنه به ژوزه مورینیو، سرمربی اخراج شده تاتنهام، از پیشرفت این تیم زیر نظر سرمربی موقت صحبت کرد.

طعنه بیل به مورینیو: با راه و رسم تاتنهامی بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی 4-0 تاتنهام برابر شفیلد در لیگ برتر که به لطف هت تریک گرت بیل به دست آمد، ستاره ولزی در طعنه ظریفی به ژوزه مورینیو، گفت که از زندگی زیر نظر رایان میسون، سرمربی موقت این تیم، لذت می برد و تاتنهام نیز با مربی جدید پیشرفت کرده است.

 

1597536

 

تاتنهام پس از در هم شکستن شفیلد به رده پنجم لیگ برتر صعود کرد و اکنون میسون در هر دو بازی که در لیگ برتر روی نیمکت تاتنهام نشسته، این تیم را به پیروزی رسانده است.

گرت بیل در دومین بازی لیگ برتری پیاپی خود برابر شفیلد موفق به هت تریک شد، وینگر ولزی زیر نظر مورینیو به حاشیه رانده شده بود و نقشی پاره وقت در برنامه های سرمربی پرتغالی داشت. بیل می گوید که در حال لذت بردن از آزادی عملی است که میسون در یک سوم حریف به او داده است.

 

ستاره رئال مادرید که به صورت قرضی در تاتنهام بازی می کند پس از پیروزی برابر شفیلد گفت: "این یک حقیقت است که ما الان بیشتر تهاجمی و نزدیک به دروازه حریف بازی می کنیم و می توانیم بیشتر گل بزنیم. حالا فوتبال را با راه و رسم تاتنهامی بازی می کنیم."

 

1597532

 

بیل در پاسخ به این سوال که پس از یک 75 دقیقه دیگر بازی، از نظر فیزیکی در چه شرایطی قرار دارد، گفت: "احساس خوبی دارم، همانطور که قبلا هم گفته ام من فقط نیاز دارم که بازی کنم، که در چندین بازی پیاپی بازی کنم و الان دارم همان کار را می کنم.

من خوشحالم و وقتی خوشحال باشم معمولا خوب بازی می کنم. از همان سوت آغاز بازی ما عملکرد خوبی داشتیم. به نظر می رسید که ما دوباره تهاجمی هستیم  و خوب پرس کردیم، کنترل توپ را در دست داشتیم، فوتبال خوبی ارائه کردیم. همیشه خوب است که یک بار دیگر هت تریک کنی.

باید هر وقت شانسش را پیدا می کنی از آن استفاده کنی و من هم امشب چند تایی شانس داشتم. پیروزی همیشه همه را خوشحال می کند و به رختکن تیم روحیه برد می دهد. این تمام کاری است که می توانیم انجام دهیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها