کد خبر : 1753180 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:05 | 91.8K بازدید | 15 دیدگاه

ریخت و پاش های میلیون یورویی حریف استقلال

الهلال به دنبال جذب 4 بازیکن خارجی!

رسانه های عربستانی از اقدام باشگاه الهلال برای جذب 4 بازیکن جدید خارجی در تابستان پیش رو خبر می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج الهلال در لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا که به صعود آنها با توسل بر بخت و اقبال همراه بود، مدیران تیم را ناامید کرده است و فهد بن نافل رئیس باشگاه در اولین اقدام برای ایجاد تغییرات در الهلال، خوزه مورایس را به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کرد.


اکنون رسانه های عربستانی از تغییرات گسترده در الهلال خبر می دهند. جدایی سباستین جووینکو از این تیم قطعی شده و خبرهایی در مورد اینکه بافتیمبی گومیس نیز قرار است در تابستان الهلال را ترک کند به گوش می رسد و آبی های ریاض قصد دارند تیم خود را برای فصل آینده، زیر و رو کنند.

 

1597615

 


نخستین بازیکنی که جذب او قطعی شده، موسی مارگا مهاجم 30 ساله و مالیایی پورتو است. مارگا که زوج مهدی طارمی در تیم اژدهاست، در تابستان قراردادش با پورتو به پایان می رسد و او با مسئولین این باشگاه بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید تا با قراردادی 3 ساله به ارزش 20 میلیون یورو راهی الهلال شود. مارگا در طی دوران حضورش در پورتو 189 بار برای این تیم پرتغالی به میدان رفت و موفق شد 72 بار گلزنی کند و 33 بار نیز پاس گل داد.

 

1597618

 


دیگر بازیکنی که به این تیم عربستانی نزدیک شده، هافبک کالیاری است. روزنامه  "GONFIATO" ایتالیا اعلام کرده که ژائو پدرو هافبک بازی‌ساز کالیاری مورد توجه الهلال است و این باشگاه عربستانی قصد دارد که این بازیکن برزیلی را جایگزین جووینکو در خط میانی خود کند. این روزنامه ایتالیایی نوشت که پدرو با توجه به سقوط کالیاری به لیگ پایین‌تر مشکلی با حضور در لیگ عربستان و الهلال ندارد و به احتمال خیلی زیاد جذب این بازیکن هم نهایی شود.

 

1597616

 


روزنامه البلاد عربستان نیز در خبری از تمایل الهلال برای جذب مهاجم زهردار یانگ بویز سوئیس خبر داده است. جان پیر انسامی مهاجم 28 ساله و کامرونی که بیشتر دوران فوتبالش را در فرانسه گذرانده و سابقه حضور در آمینس تیم سابق سامان قدوس را دارد، در سال 2017 به تیم یانگ بویز سوئیس پیوست و در 170 بازی برای این تیم، 97 بار موفق به گلزنی شده و 27 پاس گل نیز داده است.

 

1597614

 


او در فصل جاری برای یانگ بویز در رقابت های لیگ و جام حذفی سوئیس، لیگ اروپا و مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا 39 بار به میدان رفته و 25 بار گلزنی کرده و 10 بار نیز پاس گل داده است. او در مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا در هر دو بازی رفت و برگشت موفق به باز کردن دروازه آ.اس رم ایتالیا شد. البته الهلال در راه جذب این بازیکن باید با نیوکاسل رقابت کند که به جذب این مهاجم زهردار علاقه مند است.

 

 

1597617


هنوز رسانه های عربستانی نام بازیکن چهارمی که مدنظر الهلال است را افشا نکرده اند ولی به نظر می رسد مدیران این تیم عزم خود را جزم کرده اند تا تیم بسیار قدرتمندی را در فصل آینده روانه مسابقات کنند. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که باید در دهه پایانی شهریور به مصاف هم بروند.

دیدگاه‌ها