کد خبر : 1753188 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:34 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می‌کنیم فدراسیون سر و سامان بگیرد

رضاییان:بحث شستا،فدراسیون و پرسپولیس مطرح‌نشد

بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون بعد از پایان جلسه 8 ساعته در فدراسیون پاسخ روشنی به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران نداد.

رضاییان:بحث شستا،فدراسیون و پرسپولیس مطرح‌نشد

به گزارش "ورزش سه"، جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در شرایطی از صبح امروز آغاز شد و دقایقی پیش به پایان رسید که خبرنگاران با حضور در محل فدراسیون در انتظار پاسخ روشنی در خصوص مسائل مطرح شده در آن بودند. بهرام رضاییان در زمان خروج از ساختمان فدراسیون در ابتدای صحبت هایش گفت: جلسه خوب و سنگینی بود. دوستان تلاش می کنند که فدراسیون به سر و سامانی برسد. مصوبات زیادی بود و قرار بر این شد که ریاست فدراسیون صحبت کنند.

 

وی درباره ساختمان فدراسیون و همچنین باشگاه پرسپولیس که شستا با توجه به مطالبات ویلموتس آن را مصادره کرده گفت: در این خصوص در مصوبه امروز چیزی طرح نشد.

رضاییان درباره اینکه آیا برای فوتسال بانوان و سرمربی آن نیز بحثی صورت گرفته یا خیر گفت: خانم موسوی نفرات مدنظرشان را معرفی کردند و انشاالله زمانی که مشخص شد در سایت فدراسیون اعلام خواهیم کرد.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون درباره شرایط تیم ملی و حضور در بحرین گفت: درباره تیم ملی هم صحبتی نشده و انشاالله رییس فدراسیون خودشان صحبت خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها