کد خبر : 1753199 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:34 | 57.7K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای بیلد:

دستمزد جانشین راموس در رئال لو رفت

دیوید آلابا به احتمال فراوان جانشین سرخیو راموس در رئال خواهد بود و دستمزدی برابر با دستمزد فعلی او دریافت خواهد کرد.

دستمزد جانشین راموس در رئال لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که آینده دیوید آلابا ستاره اتریشی بایرن را باید در رئال مادرید دانست.

آلابا که چندی پیش در یک نشست خبری خبر از جدایی قطعی خود از بایرن مونیخ داد، هنوز به صورت رسمی با باشگاهی دیگر به توافق نرسیده؛ هرچند که زمستان گذشته نشریه مارکا از حتمی بودن انتقال او به رئال مادرید نوشت و تیتر یک چند شماره این نشریه معتبر نیز به این قضیه اختصاص داشت.

 

 

1584862

 

 

در حالی که گفته می شود او مورد توجه بارسا و پی اس جی هم قرار دارد، هفته گذشته اسکای آلمان خبر از توافق 5 ساله آلابا با رئال مادرید داد. مدافع چند پسته بایرن تا 2026 با رئال قرارداد خواهد بست و تا چند هفته دیگر این خبر رسمی می شود.

 

آلابای 28 ساله در رئال مادرید دستمزدی معادل سرخیو راموس دریافت خواهد کرد، یعنی دستمزد 12 میلیون یورویی در سال.

در سوی دیگر راموس 34 ساله هم که در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد، هنوز با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. فلورنتینو پرز رئیس رئال به راموس گفته است اگر با کاهش 10 درصدی دستمزدش موافقت کند، قرارداد او برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله‌ای به او پیشنهاد خواهد داد که این مورد موافقت راموس قرار نگرفته است.

 

 

1594129

 

 

آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، تاکنون در 428 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و موفق شده است 33 گل هم به ثمر برساند.

او با سرخپوشان مونیخی به 25 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس‌لیگا، شش قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

دیدگاه‌ها