کد خبر : 1753201 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 16:49 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آه 90 هزار جودوکار پشت کسانی هستند که دنبال تعلیق بودند

میراسماعیلی: رای محرومیت 4 ساله شکننده است

رییس فدراسیون جودوی ایران اعتقاد دارد رای 4 ساله محرومیت از سوی فدراسیون جهانی قابل تغییر است.

میراسماعیلی: رای محرومیت 4 ساله شکننده است

به گزارش "ورزش سه"، آرش میراسماعیلی که قطعا مثل سایر اهالی جودو حسابی از حکم محرومیت سنگین جودوی ایران عصبانی است، امروز با حضور در برنامه سلام تهران درباره ابعاد مختلف این پرونده به صحبت پرداخت.

 


در دو سال اخیر پرونده تعلیق کش و قوس های زیادی داشته
ما دو سال است درگیر این پرونده هستیم. رای اولیه کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو این بود که فدراسیون جودوی ایران به صورت نامحدود تعلیق شده، اما ما این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش بردیم و تقریبا یک سال درگیر این موضوع بودیم. کش و قوس های زیادی داشتیم و به خاطر کرونا دو بار دادگاه به تعویق افتاد. 9 ساعت همراه با وکلا در دادگاه حاضر بودیم و در نهایت نتیجه این شد که رای قبلی باطل و پرونده بار دیگر به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارجاع شد.


ویزر گفت شرط مرا قبول کنید، تعلیق برداشته می شود
در دو ماه اخیر ما رایزنی های زیادی داشتیم و توانستیم تیم ملی را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم. من در همان مسابقات یک ساعت و نیم روبروی رییس فدراسیون جهانی نشستم و جلسه رودررویی را داشتیم. او پیش شرطی را گذاشته که خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است. البته ویزر برخود خوب و گرمی با من در این نشست داشت، اما اعلام کرد که فدراسیون باید این پیش شرط را قبول کند تا تعلیق به طور کامل برداشته شود. فدراسیون جودو به خاطر دفاع از آرمان های کشور سیلی خورده و در این موضوع هم ما مقاوم ایستاده ایم.  


رای محرومیت 4 ساله شکننده است
متاسفانه باید بگویم خیانت های زیادی در این موضوع شده که داخلی هم بوده است. امیدوارم این افراد شناسایی شوند و با این افراد برخورد شود. رایی که 9 اردیبهشت صادر شد، مبنی بر محرومیت 4 ساله ایران بود که دو سال آن سپری شده است. البته 21 روز فرصت برای اعتراض به رای صادر شده داریم. قطعا باید اعتراض خود را ارائه دهیم چون رای شکننده است. نقص هایی در این رای وجود دارد که ما تلاش خود را برای شکستن آن انجام می دهیم. ما یک بار پیروز شدیم و بازهم امیدوار هستیم.

 


وزیر ورزش در آستانه المپیک نمی تواند هر حرفی بزند
باید از شخص آقای وزیر تشکر کنم؛ چراکه ایشان صمیمانه و برادرانه کنار ما بود. الان هم قول دادند جلسه ای را در این خصوص بگذارند تا تصمیم درستی بگیریم. الان هم به هر حال قبل از المپیک است و نباید هر حرفی از سوی مسئولان ورزش کشور منتشر شود.


آه 90 هزار جودوکار پشت کسانی هستند که دنبال تعلیق بودند
این درد دل آرش میراسماعیلی است. ما در داخل کشور خائنینی داریم که علیه نظام هستند. ما این ها را معرفی کردیم، اما متاسفانه برخوردی نشده است. رییس فدراسیون جهانی به من می گوید ایمیل هایی را دریافت کردم و از هر چیزی که در ایران می گذرد، با اطلاع هستم. به من می گوید هر چیزی در داخل مصاحبه می کنید، من خبر دارم. بحث آرش میراسماعیلی نیست و بحث نظام ماست. 22 کشور شرایط ما را دارند، اما نمی دانم چرا آن ها را محروم نمی کنند. این حرف را به یکی از مسئولان کشورهای عربی زدم و گفت ورزشکاران ما مثل ورزشکاران شما عمل نمی کنند. متاسفانه ورزشکار ما رفتارهایی کرد که کار به اینجا رسید. مطمئن باشید آه 90 هزار جودوکار پشت این افراد است که دنبال تعلیق بودند.

دیدگاه‌ها