کد خبر : 1753216 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 17:51 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

اخطار جدی مدیر برنامه جنجالی به باشگاه میلان

مینو رایولا به باشگاه میلان اخطار داده که برای جان‌لوئیجی دوناروما پیشنهاد حقوق سالیانه 10 میلیون یورویی دریافت کرده است.

اخطار جدی مدیر برنامه جنجالی به باشگاه میلان

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان ملی پوش و 22 ساله باشگاه میلان سالیانه 6 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند اما قرارداد او در پایان این فصل به اتمام می‌رسد. گزارش ها حاکی از آن بود که باشگاه ایتالیایی به او پیشنهاد دستمزد 8 میلیون یورویی در سال ارائه داده که هنوز جواب قطعی از جان لوئیجی دوناروما و مدیر برنامه جنجالی او یعنی مینو رایولا نگرفته است.

 

 

1597351

 

 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که مینو رایولا به باشگاه میلان اخطار داده که برای جانلوئیجی دوناروما پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورویی دریافت کرده است اما با این وجود هم روسونری حاضر نیست بیش از 8 میلیون یورو در سال به دروازه‌بان جوان خود بپردازد.

 

از طرف دیگر کوریره دلو اسپورت نیز تایید کرده که پیشنهاد 10 میلیون یورویی از سوی باشگاه یوونتوس بوده و آنها قصد دارند در تابستان به شکل آزاد و با این حقوق وسوسه انگیز دوناروما را به خدمت بگیرند. البته دوناروما می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و میلان امیدوار است که این خواسته مهم او را برآورده کند اما این باشگاه حاضر نیست رقم پیشنهادی خود به این گلر را افزایش دهد.

 

 

1591436

 

 

گفتنی است اخیراً گزارش شد که دوناروما با هواداران متعصب میلان دیداری داشته و به آنها تاکید کرده که هیچ مذاکره ای با یوونتوس انجام نداده است.

دیدگاه‌ها