کد خبر : 1753226 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 18:41 | 65.8K بازدید | 13 دیدگاه

گزارش؛

در انتظار یک معجزه؛ مسی و رونالدو لوا را می‌گیرند؟

روبرت لواندوفسکی را باید برنده کفش طلای 2021 فوتبال اروپا دانست مگر اینکه شاهد وقوع معجزه ای از سوی لئو مسی و کریستیانو رونالدو باشیم.

در انتظار یک معجزه؛ مسی و رونالدو لوا را می‌گیرند؟

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیشب ستاره اول بارسا برابر والنسیا بود. hبی اناری ها باید سه امتیاز را در مستایا کسب می کردند و با وجود اینکه ابتدا یک گل عقب افتادند؛ ولی به لطف دو گل لیونل مسی و تک گل آنتوان گریزمان توانستند پیروز بازی شوند. مسی یک پنالتی را از دست داد ولی روی ریباند توانست گل تساوی را بزند. او گل سوم بارسا را هم روی یک کاشته بسیار تماشایی به ثمر رساند تا تعداد گل هایش را به عدد 28 برساند.

 

 

1597440

 

 

فاصله لیونل مسی با کریم بنزما  حالا هفت گل است و قطع به یقین فصل جاری هم ال پیچیچی لالیگا خواهد شد.

فوق ستاره آرژانتینی اما همچنان نیم نگاهی به کفش طلا دارد. او که پیش از این سابقه شش کفش طلای اروپا را دارد، برای رسیدن به هفتمی کار دشواری را خواهد داشت. 

 

 

1597459

 

 

بارسا تا پایان فصل 4 بازی دیگر در لالیگا انجام خواهد داد و مسی قطعا این شانس را دارد تا بر تعداد گل هایش بیفزاید اما در صدر جدول کفش طلا روبرت لواندوفسکی با فاصله ای زیاد قرار دارد. ستاره لهستانی بایرن 36 گل زده و 72 امتیاز دارد. او سه بازی دیگر برای بایرن انجام خواهد داد و می تواند بر تعداد گل های خود اضافه کند.

 

 

1595859

 

 

لیونل مسی با 28 گل و کسب 56 امتیاز دوم است و کریستیانو رونالدو با دو گلی که دیروز به اودینزه زد، 27 گله شد و با 54 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

آندره سیلوا، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه نیز با 25 گل و 50 امتیاز، در رده های بعدی قرار دارند.

 

 

1597384

 

 

لیونل مسی باید در 4 بازی بعدی 8 گل بزند و خوشبین باشد لواندوفسکی گلی در سه بازی بعدی خود نزند تا با او برابر شود. کریستیانو رونالدو نیز سه بازی دیگر تا پایان فصل پیش رو دارد و امیدهای او برای رسیدن به لواندوفسکی کمتر است. در حال حاضر به نظر لواندوفسکی را باید برنده کفش طلا دانست مگر معجزه ای رخ بدهد.

دیدگاه‌ها