کد خبر : 1753235 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 19:22 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

راز فتح اسکودتو توسط اینتر از نگاه خاویر زانتی

خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر، در پستی اینستاگرامی به قهرمانی این تیم در سری آ واکنش نشان داد.

راز فتح اسکودتو توسط اینتر از نگاه خاویر زانتی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و با توجه عدم پیروزی آتالانتا برابر ساسولو، قهرمانی اینتر در رقابت‌های سری آ قطعی شد. این یک موفقیت بزرگ برای نراتزوری به حساب می‌آید چرا که آنها به سلطه یوونتوس در 9 فصل اخیر مسابقات پایان داده و به هدف مهم خود دست یافتند.

 

 

1597033

 

 

اما خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر و اسطوره نراتزوری، پس از این موفقیت بزرگ در پستی اینستاگرامی به آن واکنش نشان داد و نوشت: " این موفقیت دو سال پیش متولد شد؛ زمانی که آنتونیو کونته و همکارانش وارد Appiano Gentile(کمپ باشگاه اینتر) شدند.

 

آنها فرهنگ کار و سطح بالایی را برای‌مان به ارمغان آوردند. آنها شروع به انتقال یک ذهنیت عالی برای پیروزی به تیم کردند. همه کار آنها در تمام طول روز این است که به این فکر کنند که چگونه می توانند تیم را بهتر کنند. این گروه با حرفه‌ای گری عالی و عبور از برخی سختی ها این مسیر باورنکردنی را دنبال کرده است. آنها همیشه به کاری که ما با هم انجام داده ایم اعتقاد داشته اند. این اسکودتو لیاقت آنهاست.
شما صفحه جدید، شگفت انگیز و مهمی در تاریخ این باشگاه نوشتید و میلیون ها هوادار را خوشحال کردید. آنها، هواداران، قلب تپنده ما هرگز رهای‌مان نکردند.

 

 

1595513

 

 

مربی، کارکنان باشگاه و بازیکنان باید به عنوان نایب رئیس بگویم که من می‌دانم رسیدن به خط پایان چقدر دشوار است. برای همین می خواهم از شما تشکر کنم که اجازه دادید در این چالش با شکوه همراهی تان کنم. دیروز، امروز و فردا همیشه و فقط زنده باد اینتر."

دیدگاه‌ها