کد خبر : 1753238 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 19:52 | 158.4K بازدید | 12 دیدگاه

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار کریس رونالدو

علیرغم شایعات، کریستیانو رونالدو تا پایان قراردادش در یوونتوس باقی خواهد ماند و روزی به اسپورتینگ لیسبون باز خواهد گشت.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو با احتمال عدم صعود یوونتوس به لیگ قهرمانان اروپا در هاله ای از ابهام قرار گرفته و اخباری در مورد جدایی این ستاره پرتغالی منتشر شده است. یوونتوس تا همینجا نیز کورس عنوان قهرمانی را به اینتر واگذار کرده و با دو کسب امتیاز بالاتر از ناپولی، با 69 امتیاز با آتالانتا و میلان هم امتیاز است. با توجه به بازی های دشوار با میلان و اینتر، شرایط یوونتوس برای صعود به لیگ قهرمانان دشوار است.

 

1597382

 

اما شبکه اسپورت مدیاست امروز مدعی شد شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس حقیقت نداشته و این بازیکن در نهایت قصد دارد دوران حرفه ای خود را در باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون به پایان برساند. به نظر می رسد در این شرایط تیم هایی چون رئال مادرید و منچستر یونایتد گزینه هایی ممکن برای رونالدو نیستند، زیرا رئال مادرید برای خرید او اقدام نکرده و منچستریونایتد نیز قدرت اقتصادی لازم برای انجام چنین انتقالی را ندارد. بدین ترتیب امکان جدایی رونالدو از یوونتوس وجود ندارد و این بازیکن تا پایان قراردادش در تورین باقی خواهد ماند.

 

ستاره 36 ساله و پرتغالی دوران درخشش خود را در اسپورتینگ یسبون آغاز کرد و از آنجا بود که راهی منچستریونایتد شد. به همیبن دلیل رونالدو بعد از اتمام قرارداد با یوونتوس به اسپورتینگ بازگشته و در این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی می کند. در صورت حقیقت یافتن این شایعه، قرضیه انتقال او به ایالت متحده و بازی کردن در لیگ MLS نیز باطل می شود.

دیدگاه‌ها