کد خبر : 1753246 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 20:20 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: اینتر کاملا شایسته فتح اسکودتو بود

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که اینتر شایستگی کامل برای کسب عنوان قهرمانی سری آ را داشته است.

مانچینی: اینتر کاملا شایسته فتح اسکودتو بود

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه فصل با نتایج فوق‌العاده میلان آغاز شد و این تیم توانست چندین هفته پیاپی صدرنشین رقابتهای سری آ باشد اما عملکرد پرنوسان شاگردان استفانو پیولی در ادامه راه باعث شد آنها جایگاه خود را از دست بدهند و از طرف دیگر اینتر از این فرصت استفاده کرد و بعد از پیروزی های پیاپی جای روسونری را در رتبه اول گرفت.

 

 

1593615

 

 

نتایج درخشان شاگردان آنتونیو کونته ادامه یافت و نهایتاً روز گذشته قهرمانی نراتزوری در این فصل از رقابت های سری آ قطعی شد. در واقع عدم پیروزی آتالانتا برابر ساسولو باعث شد که  در فاصله چهار هفته مانده به پایان سری‌آ اینتر قهرمان مقتدر فصل لقب بگیرد و به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا پایان دهد.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، به تمجید از عملکرد اینتر پرداخته و این تیم را کاملاً مستحق فتح اسکودتو دانسته است. او گفت: " اینتر کاملا شایسته فتح اسکودتو بود چرا که آنها فاصله زیادی با تیم دوم جدول دارند. کونته توانست در طول فصل بهترین بازی را از ستاره های تیمش بگیرد که این مسئله در یک روند طولانی اهمیت بسیار زیادی دارد. خیلی امیدوارم که مانند اینتر، تیم ملی ایتالیا نیز چنین عملکردی را در ادامه داشته باشد."

 

 

1592060

دیدگاه‌ها