کد خبر : 1753266 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 22:59 | 53.2K بازدید | 1 دیدگاه

نام مدافع لاتزیو در لیست خرید بارسلونا

بارسلونا دوباره برای خرید بارسلونا لوئیز فیلیپه، مدافع جوان لاتزیو وارد عمل خواهد شد.

نام مدافع لاتزیو در لیست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اهداف مهم بارسلونا در فصل تابستان تقویت خط دفاعی خواهد بود. جدایی ساموئل اومتیتی تقریبا قطعی شده و با افزایش سن جرارد پیکه، مدیران باشگاه به فکر ترمیم خط دفاعی برای سال های آتی افتاده اند. البته به نظر می رسد انتقال اریک گارسیا، مدافع جوان و اسپانیایی سیتی به نوکمپ قطعی شده و به زودی شاهد رسمی شدن این انتقال از سوی باشگاه بارسلونا خواهیم بود.

 

1597721

 

حالا توتو مرکاتو وب در گزارشی مدعی شد کاتالان ها علاقمند به جذب لوئیز فیلیپه در این تابستان هستند و البته مشکلی ندارند تا زمان پایان قرارداد او با لاتزیو تا سال 2022 نیز صبر کرده و فیلیپه را به صورت رایگان خریداری بکنند. استفانو کاستانیا، مدیر برنامه لوئیز فیلیپه هفته گذشته برای مذاکرات در مسیر این انتقال به بارسلونا سفر کرده و با مدیران این باشگاه وارد گفت و گو شد.

 

البته لاتزیو به لوئیز فیلیپه سالانه دو میلیون یورو برای تمدید قرارداد دوباره پیشنهاد داده، اما در صورت جدی شدن علاقه بارسلونا بعید است این مدافع برزیلی و 23 ساله تمایلی به ماندن در پایتخت ایتالیا داشته باشد. بارسلونا سال ذشته نیز برای خرید لوییز فیلیپه اقدام کرده بود، اما با باشگاه لاتزیو به توافق نرسید و این انتقال منتفی شد. بارسلونا در فصل جاری شرایط خوبی از نظر خط دفاعی خصوصا در بازی های بزرگ نداشته و به دنبال ترمیم این بخش است.

دیدگاه‌ها