کد خبر : 1753269 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 23:48 | 51.1K بازدید | 3 دیدگاه

چرا بایرن مونیخ ارلینگ هالند را نمی خواهد؟

علیرغم شایعات باید نام بایرن مونیخ را از فهرست تیم های خواهان ارلینگ هالند، خط زد.

چرا بایرن مونیخ ارلینگ هالند را نمی خواهد؟

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه اخیر مینو رایولا در مورد آینده ارلینگ هالند، شایعات در مورد مقصد بعدی این بازیکن را افزایش داده است. علیرغم تمایل شدید دورتموند برای حفظ ارلینگ هالند حداقل برای یک فصل دیگر، بعید است این باشگاه آنهم در این شرایط دشوار مالی نشی از شیوع ویروس کزونا قادر به مقاومت در مورد ارقام هنگفت برای فروش ارلینگ هالند باشد.

 

1597726

 

حالا نشریات آلمانی مدعی شدند تا زمانی که لواندوفسکی با این باشگاه قرارداد داشته و تمایلی به جدایی از خود نشان ندهد، ارلینگ هالند در لیست خرید باواریایی ها جایی نداشته و گزینه ای برای بایرن مویخ محسوب نمی شود. این باشگاه در پایان سال 2019 به دنبال گزینه ذخیره ای برای لواندوفسکی بود و در آن مقطع برای خرید ارلینگ هالند از سالزبورگ اقدام کرد. اما ستاره نروژی نمی خواست بدون تضمین قرار گرفتن در ترکیب ثابت به بایرن مونیخ برود و به همین دلیل آن انتقال منتفی شد و هالند لباس دورتموند را به تن کرد.

 

رابرت لواندوفسکی دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و این باشگاه نیز مهر غیرقابل فروش روی او زده است. با این حال تنها در صورت جذب جایگزینی بزرگ، باشگاه در نظر دارد مهاجم را با رقم بالا در سال 2022 به فروش برساند.

 

بدین ترتیب در صورت جدایی ارلینگ هالند، احتمالا دو تیم بزرگ شهر منچستر یا بارسلونا و رئال مادرید مقصد بعدی این بازیکن لقب خواهند گرفت. بایرن مونیخ پیش از این شانس جذب تیمو ورنر، مهاجم سابق لایپزیش و فعلی چلسی را نیز به علت در اختیار داشتن رابرت لواندوفسکی در ترکیب خود از دست داده بود.

دیدگاه‌ها