کد خبر : 1753275 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 00:20 | 47.5K بازدید | 5 دیدگاه

روی ویتوریا جایگزین احتمالی ژاوی در السد

رسانه الکاس قطر در خبری اختصاصی اعلام کرد که ژاوی در پایان فصل از السد جدا می شود.

روی ویتوریا جایگزین احتمالی ژاوی در السد

به گزارش "ورزش سه"، حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث خشم مدیران السد شده و حتی قهرمانی بدون شکست در لیگ ستارگان نیز آنها را راضی نگه نداشته است و اکنون به نظر می رسد جدایی ژاوی هرناندز از این تیم قطعی باشد.


رسانه الکاس قطر دقایقی پیش در صفحه توئیتر خود یک خبر اختصاصی را منتشر و اعلام کرد که مدیران باشگاه السد قصد ندارند که در پایان فصل قرارداد ژاوی را تمدید کنند و اکنون به نظر می رسد باید در انتظار پایان همکاری ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا با قطری ها باشیم.


از سوی دیگر، برخی منابع از مذاکرات السد با سرمربی سابق النصر خبر می دهند. پس از انتشار خبر عدم علاقه السد به تمدید قرارداد ژاوی، محمد السعدی روزنامه نگار قطری در توئیتی با انتشار عکس روی ویتوریا اعلام کرد که این مربی پرتغالی در حال مذاکره با یک باشگاه قطری است.

 

1597736


چند صفحه خبری قطری نیز با انتشار اخبار غیررسمی از مذاکرات با روی ویتوریا خبر داده و اعلام کردند باشگاه قطری که به دنبال این مربی پرتغالی است، السد نام دارد. روی ویتوریا که فصل گذشته النصر را تا دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند و مغلوب پرسپولیس شد، در ابتدای فصل به دلیل نتایج ضعیف از هدایت این تیم برکنار شد.


به هر حال در این چند سال اخیر اخبار باشگاه های عربی و حتی اخبار مربوط به مسابقات آسیایی زودتر از همه در رسانه های عربی منتشر می شد و اکنون نیز به نظر می رسد خبر جدایی ژاوی از السد صحت داشته باشد و باید شاهد تغییرات در این تیم پرستاره باشیم.

 

 

دیدگاه‌ها