کد خبر : 1753297 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 10:34 | 57.8K بازدید | 6 دیدگاه

سوال تماشاگران زنیت، آیا قرارداد سماک تمدید می شود؟  

مورینیو در روسیه؛ شاید سردار هم بماند

سماک بار دیگر زنیت را در لیگ برتر روسیه قهرمان کرد اما به خاطر عملکرد ناموفق در لیگ قهرمانان اروپا مورد انتقاد است و به همین بهانه رسانه های روسی پیشنهاد عجیبی را در روزهای اخیر مطرح کردند.

مورینیو در روسیه؛ شاید سردار هم بماند 

به گزارش "ورزش سه"، آنها به باشگاه زنیت پیشنهاد دادند برای حضور موفق در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا مورینیو را بخدمت بگیرد. مربی ای که به تازگی از سوی باشگاه تاتنهام کنار گذاشته شده است. رسانه های روسی در ارایه این پیشنهاد مطرح کردند جذب مورینیو شاید برای باشگاه زنیت هزینه بیشتری نسبت به تمدید قرارداد سماک به دنبال داشته باشد اما می تواند با نتایج خوب در لیگ قهرمانان اروپا همراه باشد و این برای زنیت هم لذت بخش و هم سود آور است. 

 

باشگاه زنیت نسبت به پیشنهاد ارایه شده واکنشی از خود نشان نداده است. از سویی باید به  این نکته اشاره کرد قرارداد سماک پایان یافته است و اکنون مهمترین سوالی که ذهن تماشاگران زنیت را به خود مشغول کرده این است که باشگاه قرارداد سماک را تمدید می کند یا مربی جدیدی به خدمت خواهد گرفت؟ 

 

الکساندر مدودف، رئیس باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به خبرگزاری تاس روسیه بعد از قهرمانی زنیت گفت: کسب 3 قهرمانی متوالی در فوتبال مدرن بسیار دشوار است. می‌دانم که اسپارتاک مسکو 5 بار و تیم‌هایی همانند بایرن‌مونیخ و یونتووس 8 یا 9  بار متوالی قهرمان شدند اما این مربوط به زمان دیگری است. در دوره کنونی ثبت چنین رکوردهایی دشوار است. بنابراین من به تمامی اعضای باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به دلیل کسب چنین موفقیتی افتخار می‌کنم. ما اکنون باید عملکرد بهتری در لیگ قهرمانان اروپا نسبت به 2 فصل اخیر ارائه دهیم. فصل ناموفقی را در مرحله گروهی این رقابت‌ها سپری کردیم. هر تیمی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بدون توجه به قرعه‌کشی قدرتمند است و فوتبال هجومی و سرعتی را به نمایش می‌گذارد. در این شرایط زنیت هم باید عملکرد بهتری را داشته باشد.

 

از صحبت های او پیداست که به احتمال قوی قرارداد سماک تمدید می شود. اگر چه او به تمدید قرارداد این مربی اشاره نکرده اما از سویی از مربی تیم انتقاد هم نداشته و تنها به نتایج تیم در دوره گذشته اشاره کرد و خط و مش رییس باشگاه برای فصل آینده ارایه بازی های بهتر به همراه نتایج خوب است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. از آنجایی که قرارداد سماک به پایان رسیده اتخاذ تصمیم جدید برای زنیت آسان تر شده است. 

 

گفتنی است سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد. در حالی که صحبت ها از حضور او در یک تیم خارجی مطرح است شاید زنیت به سبب نیازی که به این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا دارد از فروش او منصرف و در نهایت قراردادش را برای مدت زمان خاصی تمدید کند. همه ی اینها در تعطیلات تابستانی پیش رو مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها