کد خبر : 1753306 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 11:37 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

جورج راسل هم‌تیمی آینده همیلتون؛

احتمال برکناری بوتاس از مرسدس پیش از پایان فصل!

والتری بوتاس ممکن است پیش از پایان فصل صندلی خود در مرسدس را از دست بدهد چرا که این تیم اعتماد خود به راننده فنلاندی را از دست داده است.

احتمال برکناری بوتاس از مرسدس پیش از پایان فصل!

به گزارش "ورزش سه"، لوییس همیلتون ممکن است پیش از پایان فصل هم تیمی جدیدی داشته باش!  منابع نزدیک به تیم مرسدس فاش کرده اند که این تیم دیگر اعتقادی به والتری بوتاس ندارد و اعتماد خود به او را از دست داده است.

اسپورتس‌میل گزارش کرده است که تا پیش از پایان فصل ممکن است مرسدس دست به تعویض راننده ها با تیم ویلیامز بزند و جورج راسل، راننده 23 ساله و با استعداد بریتانیایی، را جایگزین بوتاس کند. هر چند پیش از این نیز از راسل به عنوان گزینه اصلی مرسدس در سال 2022 نام برده می شد.

 

1597793

 

اعتماد به نفس بوتاس در این فصل پایین تر از همیشه به نظر می رسد. راننده فنلاندی پنجمین فصل خود با این تیم را آغاز کرده است و در این مدت با ماشین مرسدس در رقابت با همیلتون تنها 9 پیروزی به دست آورده است.

او در این سال ها و در قدرتمندترین ماشین فرمول یک در رقابت های قهرمانی رانندگان به ترتیب در رده های سوم، پنجم، دوم و دوم به کار خود پایان داده است.

 

1597796

 

پس از یک مسابقه ناامیدکننده در گرندپری پرتغال در این هفته که بوتاس به رغم استارت مسابقه از پل پوزیشن، در رده سوم از خط پایان گذشت، یکی از مهندسان مرسدس که نخواست نامش فاش شود به اسپورتس میل گفت: "در کارخانه درباره والتری ناراحتی هایی وجود دارد. او مناسب این کار نیست و این موضوع در مقایسه با نمایشی که راسل سال گذشته در بحرین داشت، بیش از گذشته روشن شد."

 

1597800

 

جورج راسل که برای تیم ویلیامز رانندگی می کند، تحت پوشش برنامه راننده های جوان مرسدس است. او سال گذشته در گرندپری صخیر و وقتی لوییس همیلتون مبتلا به کرونا شده بود، به جای این راننده هفت بار قهرمان جهان رانندگی کرد و اگر به خاطر افتضاح عجیب و غریب گاراژ مرسدس در پیت استاپ و همچنین پنچر شدن ماشین نبود، آن مسابقه را برده بود.

با توجه به هم تیمی شدن مکس ورستپن و سرجیو پرز در تیم ردبول که این تیم را امسال به یک تهدید جدی در رقابت با مرسدس بر سر قهرمانی تبدیل کرده است، مرسدس نیز اکنون انگیزه بیشتری برای ایجاد تغییر دارد.

این تصمیم البته در اختیار توتو ولف، رییس مرسدس، است که همچنان در انظار عمومی از بوتاس حمایت می کند و می گوید که او لازم نیست چیزی را ثابت کند و مطمئنا بیش از این سه مسابقه ابتدایی فصل به بوتاس برای نشان دادن ارزش خود فرصت خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها